Dobry den poprosim vas o radu. Moj otec pracoval, zil a zomrel(teraz v prosinci 2015) na uzemi Českej republiky. Mal ucet niekde v ceskej banke,ale nevieme kde. Neviete mi poradit ako by som sa vedela dopatrat k tomu. Ja som jeho dcera. Potrebujeme tam zrusit ucet a osatne nalezitosti. Budem rada ak mi poradite kde sa mam obratit. Dakujem
Dobrý den, nejsem už spokojená jako klient u České spořitelny a chtěla bych si změnit účet, čili otevřít u jiné banky nový a pak u ČS zrušit, ale mám takovou osobní potřebu si otevřít nový účet pouze u české banky. Existuje prosím někde seznam s informacemi, která banka je ještě česká a která ne? Moc děkuji. Denisa Králová
Dobrý den, byl jsem na pobočce České spořitelny Opatov. Mojí matce je 88 let a je téměř nepohyblivá, nejbližší pobočku ČS má 15 km od svého bydliště a má problémy i nastoupit do auta, proto mi dala generální plnou moc pro nakládání s jejími účty. Mimochodem aby ta plná moc byla opravdu generální jsem musel na pobočku spořitelny matku dovézt třikrát, protože při další mé návštěvě vždy něco chybělo - při poslední návštěvě jsem byl ujištěn, že matka už opravdu s ničím osobně nemusí a vše mohu zařizovat já, stačí pouze můj občanský průkaz. Při dnešním pokusu převést dividendy z jejího akciového účtu na její běžný účet mi paní na pobočce čs po konzultaci s jakýmsi "expertem" na telefonu sdělila, že stejně transakci neprovede, jedině když předložím plnou moc. Spořitelna si nejspíš dělá srandu, vždyť tu plnou moc mají uloženou v systému včetně podpisového vzoru. Rád bych matce zrušil všechny účty u tohoto ústavu a založil jí nové u některé banky, která se na rozdíl od ČS bude chovat profesionálně. Potřeboval bych poradit s výběrem banky - potřebuji, aby dokázala spravovat běžný, spořící a akciový účet - ideálně prostřednictvím internetového klienta. Dále by mě zajímalo, zda je možné s nějakou autoritou řešit stížnost na jednání České spořitelny. Děkuji
Dobrý den. Prosím vás, poraďte, co mám dělat. Byla jsem na nákupu v gatu, platila jsem bezkontaktní kartou, obsluhující u kasy neřekl kdy přiložit, jestli je vše v pořádku, pípla jsem to proto 3x, pak řekl v pořádku, ale mně se 3x strhly peníze. Chtěla jsem se v rychlosti přihlásit do internetového bankovnictví fio banka, bohužel jsem si neuvědomila, že mám zaplý caps lock, a účet byl zablokován z důvodu špatného heslo. Tímto se tedy ptám, zda by jste byli tak ochotní mi poradit, jak by se dal řešit problém s trhnutím peněz, které se strhnout neměli. A jak dlouho trvá zablokování účtu. Děkuji, Trubačová Daniela.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať resp. poradiť. Manžel má účet v Era ČSOB - a minuly mesiac ( oktober) t.j. vo výpise mu prišla ponuka, na zmenu banky do Royal BS. Nevšimli sme si, že sme mali napísať písomnú žiadosť do 6.12.2015 , ak s tým nesúhlasíme. Takže manžel má teraz peniaze na ich účte a nemôžeme sa k nim dostať.Mohli by ste mi prosím nejako pomôcť alebo poradiť čo máme robiť. Ako si ma manžel vybrať peniaze z ich účtu. Ďakujem za akúkoľvek radu, pekný den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.