Dobrý den, dostal se mi ke zpracování výpis z běžného účtu vedeného FIO bankou v cizí měně. U poplatků je na výpise uveden kurz Vaší banky. Při úhradách faktur uvádíte úhradu jen cizí měně. Sdělte mi, prosím, jestli uvažuji správně správně, že v konkrétním měsíci používáte kurz z posledního dne předchozího měsíce? Děkuji za odpověď
Vážený pane Jermáři, v odpovědi na Vaši odpověď na moji stížnost č. 2481 musím úvodem napsat, že je mi líto, že moje stížnost přistála u Vás. Vygoogloval jsem stránky Poštovní spořitelny a dole kliknul na kontakt a psal do formuláře. Zřejmě to mají zařízené tak, aby se k nim stížnosti nedostaly. Jsem u nich odjakživa, už u IPB, než ji různí Pitrové a Mrázkové rozkradli. V dnešní době mi na dotyčnou banku přichází důchod, oni mi zařizují všechny pravidelné platby a na poště vybírám hotovost dle potřeby, občas někde platím kartou. Bankomaty ani internetbanking nepoužívám. Ve svém věku už těmto věcem nějak nevěřím. Včera odpoledne jsem se snažil na hlavní poště v Jindřišské a odešel bez peněz, jak jsem přišel. Platit někde kartou jsem ani nezkoušel, protože tam se spojují s bankou a když jim nejdou počítače, tak platbu neschválí a ještě by mě čekalo trapné storno nákupu. Je to jisté poučení, že se nevyplácí jít pro peníze až nadoraz, ale důchod vybrat dřív a mít peníze doma. V místě bydliště na okraji Prahy mám poštu asi 2 km daleko pěšky, tak chodím na hlavní, protože je u východu z metra. Mám v poslední době bolesti a problémy s chůzí. Včera jsem nepochodil a naštěstí už mám dopravu zdarma, takže jsem se aspoň dostal domů (na černo jsem zásadně nikdy nejezdil). Přechod k jiné bance, nevím, přenést tam všechny platby nebude asi jednoduché, přinejmenším telefonního a internetového operátora budu muset navštívit osobně. Budou chtít vyplnit nové žádosti o inkaso a nechat potvrdit bankou. A to asi nebude konec potížím, všechny ty další platební příkazy. Taky důchod převést. Musím si to důkladně rozmyslet. Dneska je to všechno hrozně složité a za vlády těchto socialistů čím dál víc a i jeden nezaviněný výpadek v nějaké platbě přináší velké potíže. Ve svém věku už nemám energii se s tím potýkat. Za Vaši odpověď Vám děkuji.
Vážení bankéři, kteří si děláte, co chcete a na zákazníky kašlete. Můžete mi poradit, co mám dělat, když mám složenku s přeplatkem za elektřinu a vy mi ji odmítnete proplatit, protože se vám údajně zhroutil počítačový systém. Ze stejného pofiderního důvodu jste mi odmítli i výběr hotovosti kartou. A to až po dnešním vystání dlouhé fronty. Přitom mám u vás celý důchod a k tomu i menší finanční rezervu, ale sám nemám ani korunu. Co mám teď žrát, vy ničemové a nenažraní bankéři? To si mám peníze nakreslit nebo snad chcípnout hlady? Protože mám potíže s chůzí a bolesti, nemůžu k vám pořád chodit, tak mi laskavě sdělte, až si ten svůj pitomej systém opravíte. Taky byste nemuseli mít stejně blbej systém jako všechny ty státní registry, co věčně nefungují. Na poplatcích vyberete snad dost a v brzké době chystáte ještě zdražení, abyste si mohli pořídit něco lepšího. Doufám, že to do konce týdne opravíte, těch pár dní o hladu snad vydržím. Ani snad nečekám, že mi odpovíte, protože jste arogantní podnik a na zákazníky ser...kašlete, ale aspoň jsem si ulevil ve svém vzteku.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.