Dobrý den, můžete mi, prosím, poradit, jak postupovat, když jsem v dědickém řízení zdědil šek vydaný v USA na jméno mé zemřelé matky? Jedná se o matčin podíl z dědictví po její tetě. V mé bance (GE) mi bylo řečeno, že nevyplatí šek znějící na jiné jméno, a to ani na základě potvrzení od notáře. U několika jiných bank zatím čekám na vyjádření. Předem děkuji za jakékoliv info či pomoc. S pozdravem
Pokračování dotazu č. 2419: Pěkný den, vím,že je v pořádku z Vaší strany, abych zavolala bohužel z mého důchodu kupuji jen ten malý kredit, tedy je mi volání nedostupné, prosím, není možné komunikovat prostřednictvím internetu, je mi sice 69 let, ale tohle zvládnu, pokud mohu já nabídnout mobil, si netroufám, ale pokud budete požadovat, potěší to, Kevričová
Dobrý den, dva roky jsem ležela v LDN, mimo Brno, mám ve vaší pobočce ůčet, který jsem nemohla používat, chodil mi na něj důchod z Německa, přestal, protože jsem neměla možnost prokázat přes obecní ůřad, že žiji...prostě chci vše uvést do pořádku a mít klid, jen mi konkrétně poradte, na koho se mám nakontaktovat a zajistit odvoz do banky k oboustranému vyřízení, děkuji
Dobry den poprosim vas o radu. Moj otec pracoval, zil a zomrel(teraz v prosinci 2015) na uzemi Českej republiky. Mal ucet niekde v ceskej banke,ale nevieme kde. Neviete mi poradit ako by som sa vedela dopatrat k tomu. Ja som jeho dcera. Potrebujeme tam zrusit ucet a osatne nalezitosti. Budem rada ak mi poradite kde sa mam obratit. Dakujem
Dobrý den, nejsem už spokojená jako klient u České spořitelny a chtěla bych si změnit účet, čili otevřít u jiné banky nový a pak u ČS zrušit, ale mám takovou osobní potřebu si otevřít nový účet pouze u české banky. Existuje prosím někde seznam s informacemi, která banka je ještě česká a která ne? Moc děkuji. Denisa Králová
Dobrý den, byl jsem na pobočce České spořitelny Opatov. Mojí matce je 88 let a je téměř nepohyblivá, nejbližší pobočku ČS má 15 km od svého bydliště a má problémy i nastoupit do auta, proto mi dala generální plnou moc pro nakládání s jejími účty. Mimochodem aby ta plná moc byla opravdu generální jsem musel na pobočku spořitelny matku dovézt třikrát, protože při další mé návštěvě vždy něco chybělo - při poslední návštěvě jsem byl ujištěn, že matka už opravdu s ničím osobně nemusí a vše mohu zařizovat já, stačí pouze můj občanský průkaz. Při dnešním pokusu převést dividendy z jejího akciového účtu na její běžný účet mi paní na pobočce čs po konzultaci s jakýmsi "expertem" na telefonu sdělila, že stejně transakci neprovede, jedině když předložím plnou moc. Spořitelna si nejspíš dělá srandu, vždyť tu plnou moc mají uloženou v systému včetně podpisového vzoru. Rád bych matce zrušil všechny účty u tohoto ústavu a založil jí nové u některé banky, která se na rozdíl od ČS bude chovat profesionálně. Potřeboval bych poradit s výběrem banky - potřebuji, aby dokázala spravovat běžný, spořící a akciový účet - ideálně prostřednictvím internetového klienta. Dále by mě zajímalo, zda je možné s nějakou autoritou řešit stížnost na jednání České spořitelny. Děkuji
Dobrý den. Prosím vás, poraďte, co mám dělat. Byla jsem na nákupu v gatu, platila jsem bezkontaktní kartou, obsluhující u kasy neřekl kdy přiložit, jestli je vše v pořádku, pípla jsem to proto 3x, pak řekl v pořádku, ale mně se 3x strhly peníze. Chtěla jsem se v rychlosti přihlásit do internetového bankovnictví fio banka, bohužel jsem si neuvědomila, že mám zaplý caps lock, a účet byl zablokován z důvodu špatného heslo. Tímto se tedy ptám, zda by jste byli tak ochotní mi poradit, jak by se dal řešit problém s trhnutím peněz, které se strhnout neměli. A jak dlouho trvá zablokování účtu. Děkuji, Trubačová Daniela.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.