Mám dotaz před 14 dny jsem vybírala z bankomatu Ge -money Bank 16 000kč všechno proběhlo normálně a bankomat signalizoval vemte si peníze ale bohužel žádné peníze bankomat nevydal.Poté hned jsem volala na centrálu číslo co bylo uvedeno na bankomatu a nahlásila jsem problém pani mi řekla že bankomat zablokují a že výběr se anuluje že mám být v klidu.Poté jsem vykonala už tři návštěvy mé téže banky a nic se neděje prý se to ověřuje 16 tisíc mi z účtu odepsali což mě naštvali mám strach že o ty peníze příjdu prosím poraďte dík.
Pokračování dotazu č. 2285: Dobrý den, děkuji za radu, ale pro mě neuspokojivou. Žiju na malém městě, kde jsou pouze dvě banky, KB a Čs.spořitelna a platím z účtu veškeré platby, SIPO, trvalé příkazy ap a v případě změny banky bych na jednání musel vždy někam jezdit, což mi nevyhovuje. To se Vám velmi lehko řekne, změnit banku, ale v praxi je to pro mne velmi složité. V každém případě děkuji za odpověď. SLANINA Jaroslav
Dobrý den. Jako firma potřebujeme poskytnutí finanční garance na projekt, který jsme vyhrali od jedné evropské instituce. Ta vyžaduje finanční garanci jako hlavní podmínku. Konkrétně se jedná o garanci ve výši 15 000 EUR do 31.12.2017. Jelikož nám naše ČSOB garanci nejdřív přislíbila a dva týdny na to odmítla, chtěla bych se zeptat, která banka je tímto směrem nakloněna. Potřebovala bych tuto záležitost vybavit v průběhu týdne. Myslíte, že je to možné? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.