Pokračování dotazu č. 19330: Dobrý den, banka mi sama navrhla reklamaci, kterou pak zamítla. Dělala si ze mně legraci? Bankovní úředník mi sám řekl, že když ta transakce byla jiná než obvyklá, měli by mi reklamaci uznat. Transakce ještě neproběhla, byla na půl cesty. Finanční arbitr je pak k ničemu, když se ztotožní s názorem banky. Prosím nepleťte si dobrou vůli s vůlí zmanipulovanou a nezastávejte se podvodníka taky. Kdo je nadřízený bance?
Pokračování dotazu č. 19319: Dobrý den, k čemu slouží Finanční arbitr, když není schopný vyřídit moji reklamaci? Je to pak zbytečný úřad. Banka mi škodu nahradit může ale nechce. Od toho je reklamace. Transakci jsem neudělala já a chtěla jsem ji stopnout, což mi banka neumožnila. Těžko může jít o dobrou vůli když se jedná o podvod.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.