Dobrý den, ČNB zadržela SEPA platbu - splátku dotace. Poskytovatel dotace v letošním roce přešel ze soukromé banky do ČNB. Jednalo se o platbu SEPA v EUR, kterou ale ČNB začala prověřovat. Požádali o poskytnutí informací a podkladů k platbě poskytovatele dotace - ten vše vyřídil. A to 18. 8. 2022. Po urgenci na ČNB nebyli schopni poskytovateli dotace říci, kdy bude vyřízeno, nemají žádné další požadavky na doložení dokumentace. Jaké má lhůty ČNB pro vyřízení zadržení takové platby? Na koho se lze v ČNB obrátit, pokud chceme získat bližší informace, např. o důvodu zdržení platby, nebo daných lhůtách? Děkuji a s pozdravem.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.