Dobrý den, může banka o své libovůli blokovat internetové bankovnictví? Mám účet u Fio banky. Včera mi přišel email: "píšeme Vám, protože jsme zaznamenali větší množství neúspěšných pokusů o přihlášení do Vašeho Internetbankingu. V případě, že se do svého internetového bankovnictví nepokoušíte přihlásit Vy, kontaktujte nás." Já hlupák jsem nahlásil, že jsem to já nebyl a dnes další email "z preventivních důvodů bylo tedy přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví zablokováno, pro jeho odblokování bude zapotřebí dostavit se osobně na kteroukoliv naší pobočku." U Fio banky si každý uživatelské jméno volí sám, takže je poměrně jednoduché ho uhodnout. Vsadím se, že všechna běžná jména jsou obsazena, tudíž patří k nějakému účtu. 5x zkusím heslo, dojde k zablokování účtu, majiteli přijde email, ten napíše, že on to nebyl a šup. Pro odblokaci šupajdí na pobočku. Představa, že se mi tohle stane v zahraničí mě dost děsí. Může mi tedy banka zablokovat internetbanking? Zkoušel jsem to s nimi vyřešit po telefonu a po 5 pokusech neúspěšně. Takže zítra dvě hodiny cesty v trapu, najeto 100 Km, 300 Kč za benzín fuč, jen kvůli Fio bance.
Dobrý den, chtěla bych se prosím pěkně zeptat, mám větší finanční hotovost v EUR, bankovky v různých nominálních hodnotách, a také bankovky v hodnotě 200 a 500 EUR. Je možné prosím někde tyto bankovky vyměnit, případně rozměnit na menší? Vím, že bankovky v hodnotě 500 EUR se už nevydávají, a tak mám obavu o jejich platnost. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o informaci k výměně bankovek nominálních hodnot 10/20/50/100 série 8. SNB v celkové výši 2 100 CHF za aktuálně platné. Je tuto výměnu možné uskutečnit ještě nyní v České republice, případně kde? Nebo je nyní již možnost výměny pouze ve Švýcarsku? Mnohokrát děkuji!
Dobrý den, chtěl bych se Vás touto cestou zeptat, jak to funguje s odpovědností české banky za šek, který přijala k proplacení. Před časem jsem nejmenované bance předal zahraniční šek k proplacení, ta vystavila příkaz k zúčtování šeků s tím, že šek proplatí. Doklad o přijetí šeku s potvrzením od banky mám. Banka ale v průběhu jednoho celého roku nedokázala šek proplatit a šek pozbyl své časově omezené platnosti. Jak se taková situace řeší? Domnívám se správně, že za šek nesla od okamžiku převzetí odpovědnost banka? Ze strany banky jsem ani nebyl informován o tom, že se blíží konec platnosti šeku, na kterém je navíc poměrně značná suma peněz. Děkuji a zdravím.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.