Pokračování dotazu č. 23776: Dobrý den, phishing jsem si zavinila svou blbostí, zadala jsem své údaje. Bohužel po zjištění jsem hned volala na blokaci účtu a karty. To bylo min. pátek. V pondělí jsem šla na pobočku Fio obnovit účet a zažádat o novou kartu. Měla jsem blokováno 5 000 Kč a po odblokování se mi peníze vrátily na běžný účet. Ale nejsou k dispozici, nemůžu je vybrat. Po dotazu kdy budou k dispozici mi bylo řečeno, že jsou blokovány policií a že neví kdy budou odblokovány.
Dobrý den, prosím o informaci, zda Inbank v rámci svého působení v ČR a legislativy nemusí dodržovat směrnici PSD2 ohledně dvoufaktorového ověřování.. Například přihlášení do jejich internetového bankovnictví jde jen uživatelským jménem a heslem. Platby asi též nebudou mít ověřované dvoufaktorově. Dle jejich vyjádření je vše v souladu s českou legislativou. Opravdu? Děkuji
Dobrý den, prosím, chci se zeptat na platnost bankovek (dolary). Mám bankovky hodnoty 1 dolar z roku 2013, dále 5ti dolarovku z roku 2013, 10ti dolarovku z roku 2006 a 2017, 50ti dolarovku z roku 2009 a 100 dolarovku z roku 2006. Vše v hodnotě 402 dolarů amerických. Prosím, chci se zeptat, jestli jsou platné a mohu s nimi platit. Pokud by už v platnosti nebyly, jak mám prosím postupovat? Děkuji za ochotu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.