Dobrý den, moje banka v důsledku jakési chyby odúčtovala 4 platby z běžného účtu duplicitně, do cílové banky dorazily jen jednou. Na chybu jsem upozornil před týdnem telefonicky hned dvakrát, po té znovu písemně. Banka pouze požádala o strpení a od té doby dělá mrtvého brouka. Jedná se o ztrátu částky 12 000 Kč. Je daný nějaký zákonný limit, do kdy takovouto chybu musí banka vyřešit? Moc děkuji za odpověď!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.