Pokračování dotazu č. 17757: Velmi Vám děkuji za vyjádření, oceňuji ochotu a bezplatnou poradnu. Také se domnívám, že došlo k pochybení na straně banky. O hypoteční úvěr se mi nejedná, to už je věc druhá, šlo mi jen právě o to informační pochybení a neochotu banky jej přiznat a nést zodpovědnost - v tomto případě učinit výmaz v rejstříku (který mi pracovník pobočky přislíbil, ale následně jej zamítli). Přeji hezký den a ještě jednou děkuji za čas, který jste mi věnoval.
Dobrý den, pokud jsem ztratil mobil a následně druhý den jsem zablokoval banku v mobilu (konkrétně KB klíč) a zablokoval SIM kartu a následně za dva dny koupil nový mobil s novou SIM kartou ale se stejným číslem, tak se chci zeptat - mohu si už normálně odblokovat KB klíč? Nebo hlavně se chci zeptat, k čemu je konkrétně vázaný KB klíč? Předpokládám že k SIM kartě. A jestli každá SIM karta má jiné číslo, tak by mělo být vše v pořádku. Je to tak? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.