Dobrý den, opakovaně jsem se dnes pokoušela o sjednání schůzky na pobočce telefonicky. Volala jsem na čísla uvedená na webu. Nepodařilo se mi to a musím konstatovat, že mne to otrávilo natolik, že přemýšlím o přístupu ke klientům a o tom, že zvolím jiný bankovní ústav. Zdravím
Dobrý den, potřebuji občas vyměnit EUR na CZK. Dříve to šlo v ČSOB. Vložit kartu VR Bank (DE) a vybrat v CZK a to bez konverze a bez poplatku. Byl zde i výhodnější kurz (dle kurzu VR Bank) oproti přímé výměně v hotovosti např: ve směnárně či bance. Poplatek byl pouze u VR Bank. Je v České republice jiná banka, která spolupracuje s VR Bank? A tedy nabízí výměnu v kurzu VR Bank a bez konverze a poplatku?
Dobrý den, zajímá mne, jak probíhá proces, pokud dojde ke krachu banky, kde mám spořící účet. Má banka povinnost mi to oznámit? Pokud ano, v tento moment již nemohu vybrat své peníze pravděpodobně zpět. Musím potom někoho kontaktovat? Kdo mi pak peníze vyplatí a za jak dlouho po krachu banky? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.