Dobrý den, mám uzavřenou smlouvu. Heslo si pamatuji, ale nevím jaký jsem použil e-mail, a proto se nemohu přihlásit. Pošlete míi prosím na můj email info, jaký jsem pro přihlášení použil email. Popřípadě tel. číslo, kde si mohu potřebnou info opatřit. Hodlám si navýšit měsíční vklady a nemohu to bez přihlášení obsloužit. Hezký den
Dobrý den, spořící účet je pojištěn do výše 100 000 EUR. Jak ale zjistím, kolik je to v daný den přesně na české koruny? Určitě to nebude hodnota nákupu nebo prodeje EUR a CZK. Lze někde najít přesný kurz na kolik CZK je daný spořící účet pojištěn v aktuálním dni? I drobná změna kurzu může činit desítky tisíc CZK. Děkuji za odpověď.
Dobry den, skoro 30 let jsem klientem Postovni sporitelny, 8 let ziji v zahranici. Pro banku jsem pouzivala ceske telefonni cislo, na ktere mi chodil SMS klic. Bohuzel cislo jsem si jednou zapomnela dobit a od te doby (2 roky) nemohu vstoupit na muj ucet. Veskere snahy o vyreseni byly zbytecne a nikdo ani nemel zajem pomoci. Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.