Dobrý den, dnes 17.12.2020 v 9.30 jsem zavolala na infolinku a byla tam paní. Paní nevěděla co odpovídat, hodně se ptala u paní vedoucí co ona má dělat, 1 hodinu jsme nevykomunikovali to, že ona nemůže mě najít v bance, kde jsem ne jenom jako fyzická osoba, ale jako zaměstnanec Elvia spol.s.r.o. Jsem 5 krát poprosila mě najít spolu se slovem PROSÍM, ale je to škoda. Nejde se přehlásit na nové online bankovnictví 3 dny a prosím nemám možnost na konec roku nechat zaměstnaní a byt na pobočce. Předem děkujeme.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.