Dobrý den, s manželem jsme si vzali v roce 2015 úvěr 810 tis. u Modré Pyramidy. Bohužel manžel těžce onemocněl, finance se tím hodně krátily a letos na jaře umřel. Začaly ještě větší výdaje pohřeb atd. a zůstala jsem na úvěr sama se svým malým platem a byla jsem nucena požádat banku o restrukturalizaci, než se vyřídí vdovský důchod. Banka mi vyšla vstříc a prominula mi placení na půl roku, a nyní již od října mohu pokračovat v placení. Byla jsem hodně překvapená, když mě finanční poradce informoval, že jsem v registru dlužníku a žádná jiná banka se se mnou nebude bavit.......tečka....Mohu se nějakým zbůsobem vyvázat např. doplatit to, co jsem za půl roku měla prominuto? Bohužel peníze na zplacení celého úvěru NEMÁM a nelíbí se mi jednání banky, nikdo mne neinformoval a vše proběhlo oficiálně, dohodou. Mám černou tečku v registru a a moc by mne zajímalo, pokud se mnou nebude banka komunikovat, jak dlouho, nebo dokonce, kolik let tam vydrží. Děkuji
Pokračování dotazu č. 7 641: Dobrý den pane Jermář, nenašel jsem žádnou právní normu o postupu „dvojkolejnosti“ a lhůtě při dalším ověřování k mé žádosti o převod fin. zůstatku z VK po zemřelé manželce na můj účet. Na pobočce bylo předloženo vše potřebné (Usnesení Okr. Soudu, kde soudní komisař uvedl všechny náležitosti, dokument nabyl právní moci, ověřen, předložen ČS spolu s VK po zemřelé, zde pracovníkem ČS vše zkontrolováno a sepsán na základě mého požadavku - Zápis o předání cennosti, vkladní knížky a fin. hotovosti. Takže nechápu proč následně má „někdo“ znovu provést ověření všech údajů. To jsou na pobočce ČS „negramoti“ ? Jak tedy může někdo tam „nahoře“ provádět nějaké ověřování – to jako z naskenovaných dokumentů pobočky ČS, které byly tam někam „nahoru“ zaslány ? Nenašel jsem nikde žádnou právní normu, která by to nějak upravovala včetně oné lhůty 10ti dnů. Naopak se všude uvádí, že převod z VK na účet se provede druhý následující den. Předem Vám děkuji za odpověď a přeji Vám hezký den.
Dobrý den, můžete mi poradit, na jakou instituci se mám obrátit v případě podezření na manipulaci ze strany Bernstein Bank? V poslední době podle mě neoprávněně zasahují do našich účtů a upravují dodatečně podmínky obchodování. Sídlo brokera je bohužel v Německu. Děkuji
Dobry den, nekdo koho znam, byl v USA na vymenem pobytu, pracoval tam a sjednal si kartu u banky jmenem Credit One Bank. Kartu pouzival v poradku. Pak pobyt koncil a musel se vratit domu. Doma zjistil, ze mu porad charguji poplatky. Kartu nepouziva od kvetna a ted prisel mail, ze je karta due. Problem je v tom, ze stranka banky je u nas blokovana, cislo uctu uz nema a banka nema email, jen cislo telefonu v USA. Karta ma vyprseni pristi rok v prosinci. A tak bych se chtel zeptat co delat. Myslite ze je v poradku to preckat, kdyz to je tak maly dluh, neni v te zemi a nema zpusob jak to splatit? Popripade jak postupovat. Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.