Dobrý den, v květnu 2019 mně byla po 5 letech ukončena úspěšně insolvence. V zákoně o spotřebitelském úvěru by mé skončení insolvenčního řízeni nemělo byt překážkou pro ČNB jako zaměstnance banky (je uváděna 5 letá lhůta a zda chápu dobře od uvalení úpadku). Děkuji za Váš názor.
Dobrý den, chci změnit banku. Nechal jsem se nalákat na možnost uzavření online smlouvy aplikací Smart Banka od Monety. Vyplnil jsem vše požadované, včetně fotografií OP a ŘP, jak je v aplikaci požadováno (to je běžné?) a elektronicky podepsal smlouvu. Měl jsem čekat na SMS s přístupem na účet. SMS nedorazila a po 5-ti hodinách volám na hotline. Pán mně řekl, že vznikl problém, že jejich systém vyhodnotil dodané informace za vadné, že je ale viděl a že jsou v pořádku, že netuší proč, ale že účet založen nebyl, nebude a smlouva je neplatná. Prý si můžu zítra udělat novou smlouvu. To už ale nemám zájem. Požadoval jsem vymazat všechny moje osobní údaje (které jsem jim elektronicky poslal), to prý bohužel nejde. Takže asi si budu stěžovat na ÚOOÚ, nebo nějaká lepší rada, jak tuto situaci řešit? Hlavně Moneta Money Bank už ne. Děkuji.
Dobrý deň, v KB sa im stratili fotokópie môjho OP a doklad o prechodnom pobyte. Pri osobnom stretnutí mi bolo povedané "nie ste jediná" (mávajúc niekoľkostranovým zoznamom klientov, ktorých ešte treba kontaktovať) a že sa to môže stať a možno to bolo omylom skartované. Neviem čo si mám o tom myslieť. Je možné aby boli takéto kópie k niečomu zneužité? Za odpoveď vopred ďakujem.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.