Používám internetové bankovnictví George. Už druhým rokem se mi stalo, že mi banka vrací peníze z důvodů, že číslo účtu neexistuje. Prosím napište mi, jak mám zadat toto číslo účtu, aby banka peníze přijala (č.ú. 007755/0067626681-0710). Je problém někde v těch nulách?
Dobrý den, běžně nakupuji zboží z Číny a nikdy jsem se nesetkal s problémy. Na poslední chvíli však jeden z dodavatelů změnil číslo účtu a jméno beneficiáře z názvu firmy na jiný. Číslo účtu jsem zadal správně, ale nečekal jsem i změnu beneficiáře a platbu tedy poslal na správné číslo účtu, ale na staré jméno benef. Dodavatel platbu neobdržel a má banka mě ujistila, že do 4 týdnů mi banka v číně (Hongkong And Shanghai Banking Corporation Limited, The) platbu zašle zpět. Již to byly 4 týdny a já se znovu rozhodl kontaktovat svou banku, jak dále postupovat. Banka mi sdělila, že se pokusí banku v číně kontaktovat a vyžádat vrácení platby, ale že na odpověď mohou čekat až několik týdnů a také se jí nemusím dočkat. Rád bych se zeptal, zdali byste nevěděli o dalších možnostech, jak dostat svou platbu zpět a snáze kontaktovat banku v číně? Neexistuje např. nějaký zástupce přímo v číně, kterého bych zaplatil a on se pokusil o řešení přímo na pobočce? Předem mnohokrát děkuji za Váš čas.
Dobrý den, náhodnou kontrolou výpisu jsem zjistila, že moje banka mi účtuje poplatky za zaslané SMS o změně účtu (příchozí, odchozí, zůstatek). SMS mi ale nechodí. Kontrolou v aplikaci banky jsem zjistila, že poradce číslo nezměnil. To jsem měnila před 14 měsíci na pobočce - jedná se dokonce podmínku, protože se jedná o osobní údaj. Tato změna nastala, ale ne pro službu zasílání SMS. 14 měsíců tak banka v řádech desítkách SMS sdělovala cizí osobě (staré tel. číslo) mé platby/zůstatky atd. Jaké kroky bych měla podniknout kromě reklamace u banky? Nejde mi ani o těch pár stovek, které mi za to strhli, přestože si je budu nárokovat, ale o princip a zveřejnění mých osobních údajů. Děkuji
Dobrý den, našla jsem desetikorunu (velmi zachovalou) z roku 1993. Kde si mohu ověřit, zda se jedná o tu se vzácnou ražbou? Protnutí je v konci ohybu písmene C na lícové levé straně (Brno). Kam se mohu nejblíže obrátit o potvrzení? Jsem z Turnova. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, stalo se mi, že banka zaslala můj výpis účtů cizí osobě. Volal mi kvůli tomu ředitel pobočky, že šlo o chybu systému a selhání. Nabídli mi sice nějakou kompenzaci ve formě výhodného úročení na nějakém produktu. Zatím jsem, řekla, že si to promyslím. Zajímalo by mě, jestli by to nešlo řešit nějak více, přeci jenom jde o jejich chybu (což mi bylo i v telefonní komunikaci přiznáno) a o to, že veškeré údaje, výši částky, adresu, a vše osobní se dostalo úplně cizímu člověku. Prostě nějaké odškodnění. Děkuji za radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.