Dobrý den, často využívám vkladové bankomaty ČS i pro vklad na cizí účet u jiné banky, byť si za to účtují 80 Kč, ale někdy je rychlost důležitější. Mám ještě účet u UCB, která má také vkladový bankomat. Chtěla jsem jej použít pro stejnou službu, tedy vklad hotovosti na cizí účet, ale bankomat mi nabídl pouze kolonku "číslo účtu", ale už ne "kód banky". Mám tomu rozumět tak, že mohu vložit peníze pouze tomu, kdo má také účet vedený u UCB? Děkuji za odpověď!
Dobrý den, u Poštovní spořitelny jsem si založila poštovní účet. Až doma jsem zjistila, že podle smlouvy jsem byla seznámena s Před-smluvními informacemi a Obchodními podmínkami, což není pravda (ve smlouvě je toto uvedeno maličkým písmem a já špatně vidím). Hledala jsem proto tyto informace a podmínky na internetu, ale marně. Můžete mně poradit, kde bych se s nimi mohla seznámit? Banka už nemá povinnost přiložit obchodní podmínky a relevantní informace ke smlouvě? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, na základě přípisu právní zástupkyně exmanželky jsem zjistil, že jsou tam uváděna aktuální data o spořících účtech vedených u ČMSS. K těmto datům mám přístup výhradně já a nikdo jiný. Podal jsem tedy stížnost u banky na únik dat, ale ta tvrdí, že k žádným nedošlo. Pouze přiznala existenci žádosti exmanželky o tyto stavy, ale údajně ji poskytnuta nebyla právě s ohledem na dispoziční právo (nemá přístup). Je jasné, že určitý člověk xy s přístupem do systému banky data vynesl a prozradil. I přes mé stížnosti na tento fakt banka tvrdí, že údaje nikdo neposkytl. Z toho vyplývá, že banka nikdy pochybení osoby XY nepřizná. Můžu jako klient banky požadovat předložení toho kdo a kdy se na můj účet díval? Nebo je v ČR vůbec orgán, kterému je banka povinná tyto údaje předložit? Myslím si, že těchto případů s únikem dat z banky jsou tisíce, jen nikdo neřeší. Prosím tedy o radu jak postupovat.
Dobrý den, mám větší množství mincí (zhruba 200 - 300 ks, nevím přesně) v hodnotě 10, 20 a 50 Kč a rád bych je vyměnil za papírové (nebo ideálně si to přímo nechal poslat na účet, pokud to jde). Můžete mi, prosím, poradit, jak nejlépe postupovat, abych platil co nejmenší poplatky? Předem děkuji.
Dobrý den, v letech 2003-2005 jsem pracovala v Německu, měla jsem Girokonto u Postbank s nulovým poplatky. V roce 2005 jsem se vrátila do Čech, konto jsem rusila. Nyní v roce 2019 mi přišel dopis z jiné banky, která koupila od Postbank pohledávky s tím, ze dlužím 195€ (73€ dluh, ostatní poplatky atd.). Vubec si nejsem ničeho vědoma, nikdy mi nic neprislo, kde by po mě někdo něco pozadoval. Nevím, co mám dělat, zda zaplatit. Je to už strašně davno a dohledala jsem jen některé výpisy.
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o radu. Přišel mi dopis od Moneta Auto, s.r.o., kde po mě požadují finanční částko přes 6 000 Kč. Na telefonický dotaz, co je to za dluh, mi bylo pouze řečeno, že se jedná o leasing, který jsem si vzal jakož to fyzická osoba v roce 1999 na pořízení vozu. V té době jsem si opravdu leasing na auto vzal, ale do druhého dne jsem v autobazaru tuto smlouvu zrušil a auto zaplatil v hotovosti. Tenkrát jsem zaplatil stornovací poplatek za zrušení smlouvy a tím to vše skončilo. Bohužel po 20-ti letech již k tomu nemám žádné doklady ani smlouvu. Zatím mi nejsou schopni sdělit, za co konkrétně je tato částka, že to prověří a dají do týdne vědět. Můžete mi prosím poradit, jak mám postupovat? Je tu nějaká promlčení lhůta? Předem moc děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.