Dobrý den, prosím Vás, u Monety při převodu peněz mezi vlastním účtem tj. z kreditní karty je nový požadavek označeny červenou linkou ať zadám měnu pro platbu a to v řádku, kde je uvedena částka avšak nic nelze označit jinak neboť mi klávesnice nabízí pouze číslice nikoliv písmena. Děkuji za odpověď
Pokračování dotazu č. 6149: Naše příjmy na hypotéku vycházely dobře, ani jeden z nás nemá kreditní kartu ani kontokorent. Jediný problém, který byl byl ten registr..jak jsem říkala, manžel před 5ti lety měl účet u Raiffeisenbank, kde měl nastavený kontokorent 30.000 Kč..ten použil a uhradil jej později než měl..banka ho upozornila, že má částku uhradit, což v tom roce 2014 šel, udělal, účet zrušil a bylo mu řečeno, že je vše v pořádku. Nyní když jsem řešili hypotéku, zjistili jsme, že má v registru aktivní zesplatněný úvěr, s tím,že se tam ukazuje samozřejmě částka toho kontokorentu. Pro ostatní banky to tedy vypadalo tak, že manžel Raiffeisenbance dluží 5 let 30.000 Kč, nereaguje a teď, když si chce vzít hypotéku částku uhradil. Hypotéka se nám tedy zamítla s tím, že s takovým statusem jsem bez šance. Volali jsme proto do Raiffeisenbank co to má být a dozvěděli jsme se, že tam manžel 5 let dluží 0,48 Kč, proto tato situace vznikla. Manžela po celou dobu nikdo neinformoval, jelikož poslaní dopisu nebo čehokoliv jiného by bylo dražší než dluh:-) Jsem z toho zoufalá a nechci to nechat jen tak, nevím spíš kam se odvolat a zda mám šanci uspět. Poměrně dost nám jednání této banky zkomplikovalo život. Děkuji
Dobrý den, je možné zjistit majitele účtu, na nějž byla odeslána platba, když jsme ztratili veškeré podklady k této transakci? Dne 18.9.2017 jsme provedli 7 plateb na stejný účet v bance prostřednictvím našeho firemního účtu v Moneta Money Bank. V našem účetnictví nemůžeme tyto platby vůbec identifikovat. Vzhledem k daňovému přiznání to potřebujeme. Můžeme samozřejmě při diskrétní komunikaci potvrzení o platbách odeslat nebo přinést. Děkuji.
Od ČSOB mám kartu Master Card a po jednom výběru mi to odmítá platit nákupy, že prý mám vyčerpaný kredit. Vždyť jsem měl jen jeden výběr! Peníze si přece mohu vybírat každý den, nebo u ČSOB to neplatí? Prosím o odpověď, jak to tedy je, protože dnes jsem byl v krámě jak podvodník.Děkuji.
Dobry den, chtela bych se poradit. Jsem ve sporu s pritelem, ktery nema nikde moznost dohledat me stavy uctu. Avsak nyni na me vyrukoval s presnymi informace o mem stavu v bance. Zjistila jsem, ze banka je snad schopna dohledat kdo naposledy nahlizel do meho profilu. Jak mohu dokazat a jakym zpusobem resit a zalovat, ze nekdo z banky podal me informace cizi osobe, ktera je proti me pouziva?Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.