Dobrý den, je možné zjistit majitele účtu, na nějž byla odeslána platba, když jsme ztratili veškeré podklady k této transakci? Dne 18.9.2017 jsme provedli 7 plateb na stejný účet v bance prostřednictvím našeho firemního účtu v Moneta Money Bank. V našem účetnictví nemůžeme tyto platby vůbec identifikovat. Vzhledem k daňovému přiznání to potřebujeme. Můžeme samozřejmě při diskrétní komunikaci potvrzení o platbách odeslat nebo přinést. Děkuji.
Od ČSOB mám kartu Master Card a po jednom výběru mi to odmítá platit nákupy, že prý mám vyčerpaný kredit. Vždyť jsem měl jen jeden výběr! Peníze si přece mohu vybírat každý den, nebo u ČSOB to neplatí? Prosím o odpověď, jak to tedy je, protože dnes jsem byl v krámě jak podvodník.Děkuji.
Dobry den, chtela bych se poradit. Jsem ve sporu s pritelem, ktery nema nikde moznost dohledat me stavy uctu. Avsak nyni na me vyrukoval s presnymi informace o mem stavu v bance. Zjistila jsem, ze banka je snad schopna dohledat kdo naposledy nahlizel do meho profilu. Jak mohu dokazat a jakym zpusobem resit a zalovat, ze nekdo z banky podal me informace cizi osobe, ktera je proti me pouziva?Dekuji
Dobrý den, minulý pátek se mi stala taková nemilá věc. Chtěla jsem vybrat z jednoho bankomatu 5 000 Kč, ale bankomat až po vložení karty a volby výběru napsal, že není momentálně k dispozici (přitom karta okamžitě nevyjela zpět). Výběr jsem zrušila, takže platba nemohla ani proběhnout a kartu mi bankomat vrátil a já šla vybrat hotovost jinam. Cca po hodině jsem zjistila, že mi chybí tech 5 000 Kč z toho údajně nefunkčního bankomatu. V bance jsem byla hned řešit reklamaci. Řekli mi, že se začne řešit jakmile platba bude zaúčtovaná, což se dnes stalo. Chtěla jsem se zeptat, zda o ty peníze nepřijdu, když už je na účtu vlastně nemám. Peníze už mohly nově vložit, tak snad jestli by mne zachránil kamerový systém. Děkuji
Dobrý den, máme velký problém s mBank. 17+18.2/NE+PO jsme zadali z našeho běžného účtu převod 50 000 a 50 000 Kč na náš běžný účet (ze kterého jsme chtěli platit roční mimořádnou splátku hypotéky). Kdyby mi tohle někdo vyprávěl, tak tomu v dnešní době neuvěřím. Peníze nemáme, na účtu je místo 100 000 Kč nula a na našem druhém účtu je také nula, peníze nejsou. Do banky voláme od minulé středy denně, výmluvy, 24h, počkejte, máme starosti se SW. Včera ráno jsme volali po 9h opět na infolinku mBank, oznámili jsme, že podáme trestní oznámení. Jediné co se stalo (bylo z barvy hlasu znát zneklidnění), že nám volal pracovník infolinky 5x. Nejdříve, že to bude po obědě, pak se to opakovalo. Po 17h peníze stále nikde. Dnes je 26.2., peníze stále nemáme a dnes nám končí termín pro roční mimořádnou splátku, takže budeme platit víc úroků, než kdybychom našich 100 000 Kč použili (jde spíš o princip "drobných" +-200kč/měs/1400rok, které vyhodíme). Nemám slušná slova, instituce, vč. ČNB, oplývají pouze SW infolinkami, které odhazují drobné uživatele. Nevíte prosím, na koho se obrátit? Děkuji, Ruttkay
Pokračování dotazu č. 6082: Dobrý den, bylo mě zde zodpovězeno, že "pořízení kopie občanského průkazu (OP) je nutností, bez toho Vám nikde účet nezaloží.". Toto je ovšem v rozporu se skutečností, u více jak osmi bankovním a finančním institucím stačil opis. To tedy banky a finanční instituce, u kterých mám zřízeny své účty či využívám jiné finanční služby porušují zákon? Zde vidím nesrovnalost mezi realitou a Vámi uváděnými informacemi. S odpovědí na svou původní otázku "Může banka odmítnout poskytnout své služby, pokud odmítnu pořízení kopie OP?" nejsem spokojen, protože neposkytla informace, které bych rád věděl a což může být z části i mou, ne zcela dostatečně jednoznačně položenou otázkou. Omlouvám se za opětovné položení otázky, ale nyní svůj "dotaz" budu koncipovat tak aby byl jednoznačnější. Díky tomu ovšem bude dotaz delší a bude se skládat z více tázacích vět. Ptám se: 1.) Může banka či finanční instituce odmítnout poskytnout své služby, pokud využiji svého zákonného práva a odmítnu pořízení kopie občanského průkazu, avšak budu souhlasit s opisem občanského průkazu? 2.) Má na to banka či finanční instituce na toto právo, nebo je podmínka nutnosti pořízení kopie OP neoprávněná a banka se musí spokojit s opisem? 3.) Pokud smí banka či finanční instituce kopii OP podmíněně vyžadovat a nestačí jí opis, na základě jakého právního institutu (zákony, vyhlášky, rozhodnutí soudu, aj.) se tak děje?". 4.) Pokud banka nemá právo právo vyžadovat kopii OP a musí se spokojit s opisem, existuje nějaký právní institut (zákony, vyhlášky, rozhodnutí soudu, aj.), který bych mohl využít jako argument? Předem moc děkuji za pokud možno detailnější odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.