Dobrý den, prodávám starožitnosti po mém dědovi a chodí mně peníze na účet. Někdy 3 000 Kč, jindy 200 Kč, podle ceny udané věcí. A někde jsem se dočetl, že banka muže zablokovat účet s podezřením na neplacení daní. Je to pravda? Daně z tohoto přijmu platit nemusím, protože to jsou věcí z dědictví.
Dobrý den, z důvodu přechodu na nové internetové bankovnictví v bance zablokovali mi k němu přistup a nemůžu vyřídit žádné platby. Návštěvu banky jsem podnikla před měsícem a vyřídila všechny potřebné formality. Ovšem v int. bankovnictví naskakovali chybové hlášky. Vystavila jsem v bance na tuto skutečnost reklamaci. Problém byl spojen s nahlížením z mého účtu do účtu mého nezletilého dítěti a nutnosti pro něj zřídit bankovní identitu a poskytnout telefonní číslo. V mém int. bankovnictví bude vyskakovat chybová hláška, ale funkčnost systému to neohrozí. Opak je pravdou. Zablokovali mě i mé int. bankovnictví. Po kontaktovaní banky s otázkou nefunkčnosti bankovnictví, bylo mi sděleno, že je nutné co nejdříve dokončit vyřízení bankovní identity dítěte na účtu, kde jsem vedená zákonným zástupcem, a podepsat ukončení starého bankovnictví. Chci se proto zeptat, je tento postup banky legální v případě dvou různých účtu a klientu (blokace mého internetové bankovnictví, pokud jsem řádně přechod ukončila)? Může mě banka teď nutit do poskytovaní přímého telefonního kontaktu na nezletilé dítě při zřízeni bankovní identity, když při uzavíraní učtu to nebylo nutné? Děkuji.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli máte rovněž srovnání bankovních služeb a produktů pro podnikatele - v současnosti jsem u jedné z největších bank v ČR, vztahy byly přijatelné, ovšem do chvíle, kdy banka zrušila své oddělení akceptace platebních karet a navázala outsourcingově vztah se zahraniční firmou, která si zde otevřela pobočku. Náklady na provoz platebního terminálu se mi navyšují rázem o mnoho procent a končí období volné soutěže, kdy například datovou SIM kartu v platebním terminálu jsem mohla mít od libovolného operátora, kdežto nyní povinnou pouze jejich za mnohem vyšší cenu, povinný odběr balíčků za používání tohoto terminálu atd. Prostě likvidace malých podnikatelů. Za případný oddaný přehled lepších konkurenčních podmínek děkuji.
Dobrý den, před 10ti lety jsem pracovala v Anglii, kde mi kamarádka pomohla založit účet u Lloyd bank. Když jsem odjížděla, vybrala jsem z karty poslední peníze a odjela. Avšak jsem nezrušila účet. Myslela jsem, že se vrátím zpět ale nestalo se. Chci se zeptat, zda účet po nějaké neaktivní době banka zruší, anebo běží stále poplatky a můžu riskovat, že po dobu těch 10ti let se na účtu nahromadí nějaké dluhy, které mě dostihnout tady u nás v ČR. Od doby co jsem opustila UK mi nepřišel žádný e-mail z banky, výpis z účtu, nic. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, uvažuji o zřízení termínovaného vkladu v bance Creditas, s tím, že si můžu zvolit vklad, kde se mi bude úrok připisovat měsíčně nebo až na konci období. Co když dojde např. ke krachu banky? Všude píšou, že jsou vklady pojištěné, ale jak je to s úroky? Hádám, že úrok slibovaný na konci období nedostanu. Jak je to v případě měsíčního připisování úroku netuším. Děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.