Dobrý den, rád bych část svých aktiv uložil ve měně CNY - čínský jüan. Od této nestandardní měny dává většina českých bank ruce pryč. Výjimkou je pouze KB, která ovšem neumožňuje CNY dlouhodobě ukládat. Umožňuje pouze provádět bezhotovostní operace. Dejte mi prosím tip na banku, která nemá problém se založením účtu v této měně a umožňuje vklady bez časového omezení. Účet mohu založit jako fyzická i jako právnická osoba (s.r.o.). Děkuji mnohokrát za odpověď. Pavel
Po prvé se přihlašuji do internetového bankovnictví UniCredit Bank. Po zadání 6 místného hesla (čísla) jsem dostal na telefon SMS kód (5 místný), který když zadám do přihlašovací tabulky, tak mi to hlásí chybné zadání. 3x a účet se zablokuje. Pro nový kód není přihlašovací tabulka s heslem, ale pouze s kódem, který nemám.
Banka ZUNO ukončila své působení, založila jsem si tedy spořící účty u Raiffeisenbank. V mezičase jsem obdržela usnesení o zablokování peněz. ZUNO banka zrušena a na nově založených spořících účtech u Raiffeisenbank se částky neobjevily. Měla jsem za to, že částky uvidím, jen nebudu moci provádět nějaké transakce. Banka mi nezaslala informaci, kde se tedy tyto peněžní prostředky v současné době nachází a jaký je jejich stav. Jaká mám práva jako klient banky? Blokace z 1/2017, výpis žádný od 1/2017? Blokace znamená, že nemohou podávat informace? Děkuji za odpověď, v tomto se nevyznám a potřebuji poradit. Soud se táhne již 2 roky a důvod nenahlížet na vlastní prostředky neznám.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.