Dobrý den, mám na tř. ČSA v Hradci Králové bezpečnostní schránku. Potřebuji, aby měla ke schránce přístup i druhá osoba. Musí se mnou jít tento člověk osobně s občanským průkazem jen na pobočku na tř. ČSA nebo můžeme jít na jakoukoliv pobočku ČS v celé ČR, aby tato osoba se dostala do mé bezpečnostní schránky? Děkuji za odpověď, Robert
Dobrý den, dne 16.11. jsem platit letenku u společnosti Norwegian a částka mi z učtu byla stržena 2x. Je zatím v nezaúčtovaných transakcích, ale peníze mi z účtu zmizely. Daná transakce je stržena v úplně stejný čas 18:15 dne 16:11. Volal jsem na zákaznický servis Moneta Money Bank a bylo mi sděleno, že oni s tím nic neudělají. Že jednu transakci musí stornovat obchodník, tudíž Norwegian Airlines. Tak jsem šel na technickou podporu Norwegian Airlines, ale tam nám bylo řečeno, že to musíme řešit s bankou. Co s tím tedy je možné dělat? Popřípadě myslíte, že když transakci stornují, mohou se mi peníze vrátit na účet hned nebo budu čekat? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, mám bankomatní kartu (karetní peněženka Mastercard). Chtěl jsem se dnes podívat na zůstatek v bankomatu ČS, ale vždy mi vyjela stvrzenka, na které je psáno "transakce neprovedena opakujte prosím později nebo využijte nejbližší uvedený bankomat ČS, a.s děkujeme vám". Transakci nelze provést ani u jiných bankomatů. Nelze ani vybrat hotovost, nic. Nejde provést žádná transakce. Chtěl jsem se zeptat, co je špatně.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.