Dobrý den, dnes jsem provedla platbu kartou přes internet. Ihned po jejím odeslání jsem však zjistila, že se jedná o podvodnou společnost. Volala jsem do banky, kde mi kartu zablokovali. Mohu tedy očekávat, že karetní transakce nebude uskutečněna? Jedná se o banku Fio banku. U částky je poznámka "nezaúčtovaná transakce". Děkuji
Dobrý den, mám krátce po insolvenci, pracuji v bankovním sektoru. Chci se zeptat, zda mohu zadávat pojištění produktů? Jako je třeba pojištění platebních karet proti ztrátě a krádeži? Pokud ano, může mi zaměstnavatel nějakým vnitřním nařízením toto zakázat? Děkuji, Jana
Dobrý den, pane Strašáku, reaguji na Vaší odpověď na dotaz, kdy bylo dotazováno na to, zda-li je možno v době insolvence pracovat ve finanční sféře a vy jste odpověděl "ano". Pracovala jsem od roku 2010 v Modré pyramidě stavební spořitelně, kdy jsem v roce 2013 musela vstoupit do insolvence, z důvodu bývalého manžela, kdy se na mě hrnuli jeho věřitelé ze všech stran. Do září 2016 mi bylo umožněno pracovat dále, ale po té, co vyšel v platnost nový zákon o spotřebitelském úvěru, mi byla dána výpověď,s tím, že není možné, aby člověk v insolvenci pracoval pro banku, že ČNB neumožní těmto lidem, ještě 5 let po skončení insolvence v bankovním sektoru pracovat. Chci se zeptat, jestli s tím máte nějakou zkušenost, Moc by mi to pomohlo, jelikož mi tento měsíc insolvence končí, mám 52 let, celou dobu jsem v této sféře pracovala a ráda bych v tom pokračovala. Co zkoušky ČNB? Určitě si to ČNB lustruje a bez zkoušek to již dnes dělat nelze. Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den, prosím o radu. Pokud mi obchodník vrátil platbu provedenou platební kartou přes PayPal a karta byla mezitím zablokována/zrušena (z důvodu jejího zneužití), přijdou mi peníze na účet nebo musím kontaktovat obchodníka, případně PayPal, aby peníze vrátili jinou formou? Děkuji za odpověď.
Dobrý večer, obracím se na Vás s dotazem ohledně bankovního převodu. Kamarádka mi potřebuje poslat platbu, a tak jsem ji poslal číslo svého účtu, které je ve tvaru XXX-XXXXXXXXXX/XXXX. Její online bankovnictví nabízí možnost zadat také předčíslí k účtu. Osobně jsem se s tímto nikdy nesetkal a jak mi kdo posílá platby jsem nikdy nějak neřešil. Je tedy pro platbu potřeba zadat do předčíslí ty tři čísla před pomlčkou a do účtu čistě jen desetičíselné označení účtu? Nebo vše jde včetně pomlčky do čísla účtu? Předem Vám děkuji za odpověď a přeji pěkný večer.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.