Dobrý den, mám založený účet u Ery, Poštovní spořitelny. Nastupuji do nové práce na DPP a zaměstnavatel po mně požaduje kopii kartičky banky s číslem účtu. Pokud vím, Era tyto kartičky na rozdíl například od České spořitelny (zde je uvedena např. pobočka, číslo účtu, IBAN) nemá. Jak mám v tomto případě postupovat, či existuje něco tomuto podobného?
Dobry den, mam ucet u UniCredit Bank - techn. ucet a sporici ucet PRIMA. Vypisy dostavam 4x rocne. Bezny ucet slouzi pouze k pravidelnym platbam (5-6x rocne) formou trvaleho prikazu k uhrade. Je mozno se domluvit na mene caste frekvenci vypisu, napr. jen 2x rocne. Je nutno navstivit k tomu pobocku? Nemam online bankovnictvi. Je-li mozno toto resit pisemnou formou (zaslani dopisu na kteroukoliv pobocku UniCredit banky v CR s zadosti o zmenu frekvence zasilani vypisu u obou uctu). Dekuji za odpoved.
Dobrý den, mám běžný účet u Equa bank a k němu mám i účet vedený v USD. Ráda bych si nějaké dolary z účtu vybrala. Bohužel banka je bez výběrů. Myslím si, že v Praze jsem viděla bankomat, kde je možné vybrat Eura nebo USD. Kartu už na to mám spárovanou. Bohužel na dotaz na internetu mi to nic nenachází. Plánujeme dovolenou do Egypta a tam s bankomaty v USD určitě nepočítají. Kde mohu vybrat moje dolary? Moc děkuji za pomoc.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.