Dobrý den, zaujala mě Vaše nabídka účtů zdarma včetně cestovního pojištění u KB. Jsem dlouholetý klient KB (účet G2), proto jsem se chtěl zeptat, jestli je možné tyto podmínky nastavit u stávajícího účtu, popř. jestli lze přejít na nový účet se stejným číslem. Dále bych se rád informoval, jestli jsou skutečně veškeré náklady 0 Kč a to po nelimitovanou dobu. Děkuji za informace.
Dobry dem. Mam jeden dotaz. Pri rezervaci ubytovani na portalu booking.com jsem zadal cislo moji karty (Equa bank) a datum platnosti. U rezervace bylo napsano, ze je mozne storno zdarma 7 dni pred zacatkem pobytu. Jedna se az o termin 12-15.6. Ubytovani chci nyni zrusit a koukam ze v internetovem bankovnictvi to mam blokovane. Rezervaci jsem zrusil, tak doufam ze penize prijdou zpet..Co me ale zarazi je, jak je mozne ze se penize blokovaly bez zadani trojcisli na zadni strane karty jako pri mormalnich intetnetovych platbach. Muzete mi to prosim nejak objasnit? Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.