Pokračování dotazu č. 3418: Pujcku jsem si nevzal a vybrat jsem je taky nemohl, nemam nastaveny kontokorent ani nic jineho, co by me vedlo k tehle castce. Prisel jsem na to nahodou pri namatkove kontrole sveho uctu. Uvalenou exekuci nemam. Zablokovany ucet taky ne. Bud jde o omyl a nebo jde o chybu.
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru banky. Chtěl bych si založit nový běžný účet. Jsem mladý, bezdětný, bez hypoték/půjček (možná v budoucnu ano). Měsíčně platím pouze 1-2 inkasa, 1-2 trvalé platby a samozřejmě neustále platím kartou.. Co se týče požadavků: chci vedení účtu zdarma, nechci platit za příchozí/odchozí platby, ani mobilní služby, nechci platit poplatky za výběry z bankomatů a za kontokorent. Nechci online banku. Rozhodoval jsem se mezi RB (eKonto Smart/Komplet) a UB (U konto). Ale jelikož jsem totalní negramot, co se týká bank, tak budu rád za jakýkoliv tip.. :) Děkuji za radu!
Dobrý den. Mám účet ZUNO plus, ovšem tato banka končí. Potřebuji tedy zřídit nový účet. Chci, aby jeho vedení bylo zdarma, klidně i za podmínky nějakého minimálního pohybu na něm nebo minimální měsíční platby kartou, jako je to u ZUNO plus. Chci zdarma všechny platby z a na účet, inkasa atd., výběry z bankomatů všech bank i v zahraničí (klidně od určité výše), dvě debetní karty pro sebe a manželku k účtu s tím, že alespoň jedna musí být embosovaná, jednu kreditní kartu (kterou nyní mám), možnost online bankingu a nedostávat žádné papíry a nemuset nikdy na žádnou pobočku. Velkou výhodou by byla i možnost spořícího účtu. Existuje něco takového? Díky.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.