Dobrý den, mohu prosím pořádat o doporučení na spolehlivou banku, která nabízí spolehlivé a uživatelsky přívětivé ovládání elektronického bankovnictví, běžný účet bez šílených poplatků, vybírání a placení kartou v zahraničí bez poplatků, převody mezi bankami kratší než 24 hodin, embosovanou kartu i v základní nabídce atd. Mám vynikající zkušenost se Zuno, která bohužel končí, což je mně upřímně líto, ovšem další zkušenosti jsou více než tragické. Ani bych nevěřila, že se něco takového může v dnešní době dít. Děkuji
Zdravím, mám dotaz ohledně potřebných dokladu k založení běžného účtu. Může mi stačit jen pas a třeba ještě jeden doklad, ale už bez fotky? Nebo jinak..jde založit účet bez občanky? (ne proto, že bych byl nesvepravny, ale raději používám jenom pas). Diky
Dobry den, chtela bych se zeptat, pred nedavnem jsem se vratila z Francie (erasmus-student), kde jsem byla nucena zalozit si fr ucet (LCL) kvuli stipendi,u ktere mi melo dorazit 5.1.,dily slozitosti s administrativou se nemuzu prihlasit na internetove bankovnictvi, protoze mi nedosly prihlasovaci udaje, avsak kartu jsem si v zahranici aktivivala vlozenim urcene castky, kdyz sem se chtela podivat v cechach pres bankomat ma zustatek uctu, tri bankomaty mi nahlasily, ze se jedna u chybnou transakci. Cim by to mohlo byt?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.