Dobry dem. Mam jeden dotaz. Pri rezervaci ubytovani na portalu booking.com jsem zadal cislo moji karty (Equa bank) a datum platnosti. U rezervace bylo napsano, ze je mozne storno zdarma 7 dni pred zacatkem pobytu. Jedna se az o termin 12-15.6. Ubytovani chci nyni zrusit a koukam ze v internetovem bankovnictvi to mam blokovane. Rezervaci jsem zrusil, tak doufam ze penize prijdou zpet..Co me ale zarazi je, jak je mozne ze se penize blokovaly bez zadani trojcisli na zadni strane karty jako pri mormalnich intetnetovych platbach. Muzete mi to prosim nejak objasnit? Dekuji
Pokračování dotazu č. 3418: Pujcku jsem si nevzal a vybrat jsem je taky nemohl, nemam nastaveny kontokorent ani nic jineho, co by me vedlo k tehle castce. Prisel jsem na to nahodou pri namatkove kontrole sveho uctu. Uvalenou exekuci nemam. Zablokovany ucet taky ne. Bud jde o omyl a nebo jde o chybu.
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru banky. Chtěl bych si založit nový běžný účet. Jsem mladý, bezdětný, bez hypoték/půjček (možná v budoucnu ano). Měsíčně platím pouze 1-2 inkasa, 1-2 trvalé platby a samozřejmě neustále platím kartou.. Co se týče požadavků: chci vedení účtu zdarma, nechci platit za příchozí/odchozí platby, ani mobilní služby, nechci platit poplatky za výběry z bankomatů a za kontokorent. Nechci online banku. Rozhodoval jsem se mezi RB (eKonto Smart/Komplet) a UB (U konto). Ale jelikož jsem totalní negramot, co se týká bank, tak budu rád za jakýkoliv tip.. :) Děkuji za radu!
Dobrý den. Mám účet ZUNO plus, ovšem tato banka končí. Potřebuji tedy zřídit nový účet. Chci, aby jeho vedení bylo zdarma, klidně i za podmínky nějakého minimálního pohybu na něm nebo minimální měsíční platby kartou, jako je to u ZUNO plus. Chci zdarma všechny platby z a na účet, inkasa atd., výběry z bankomatů všech bank i v zahraničí (klidně od určité výše), dvě debetní karty pro sebe a manželku k účtu s tím, že alespoň jedna musí být embosovaná, jednu kreditní kartu (kterou nyní mám), možnost online bankingu a nedostávat žádné papíry a nemuset nikdy na žádnou pobočku. Velkou výhodou by byla i možnost spořícího účtu. Existuje něco takového? Díky.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.