Dobrý den, Jako klient ČS sem se rozhodl že změním banku, důvod poplatky za vedení učtu , přichází, odchozí platby mi už přijdou opravdu zhýralé. Proto mám na vás zkušenější otázku... co doporučujete za banku ? Nejvíc využívám: platbu kartou, odesílaní a přijímaní internetových plateb, výběry bankomatů. Potom se chci zeptat jak by to bylo z využitím kreditní karty a placení na zahraničních e-shopech popřípadě transakcí na zahraniční účty. Jestli je lepší jsi na tyhle transakce založit další uteč jinde. Děkuji předem za zodpovězený dotaz.
Dobrý den, potřeboval bych poradit, nastoupil jsem do práce v Německu, mám bankovní účet u Reiffeisen banky v Č.Budějovicích, můžete mi prosím Vás poradit, jestli je možné peníze z Německa zasílat na můj účet a v jaké formě ho mám dát zaměstnavateli. Děkuji za radu a přeji hezký den. F.M.
Dobrý den, mám následující dotaz. V nejbližších dnech mám obdžet finance z Francie na svůj účet 150 864 509/0300. Ovšem nejsem si jist, v jakém formátu uvést přesně mezinárodním formátu (IBAN, SWIFT) tak, aby nedošlo k problémům. Můžete mi poradit a uvést požadovaný formát? Děkuji Aleš
Vazeni, potrebovala bych si otevrit ucet na ktery by mi mohl byt zasilan duchod z Anglie. Muzete mi sdelit jake mate poplatky? Nebo bylo by mozne si nechat duchod posilat do anglicke banky a pak prevest paypalem na ucet ve vasi bance? A jake poplatky mate za tuto sluzbu. Dekuji vam predem za odpoved. S pozdravem Maria
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.