Dobrý den, mohu poprosit o radu? Prodala jsem zákaznici do USA věci, měla mi převodem zaplatit dopředu 150 USD, přišel email ze Citibank, že musím poslat nejprve naskenovaný podací lístek od poslaného balíku, to jsem udělala, zaplatila poštovné, poté mi přišel opět email, že došlo k nějaké jejich chybě při příkazu k úhradě, že byla platba na můj účet zvednutá ze 150 USD na 250 USD a že musím nejprve dojít na pobočku Western Union, poslat prodávající 100 USD a že poté mi bude zasláno 250 USD na můj účet. Prodávající má již i zaslané zboží. Mám případně email od banky, ale nevím, zda tomu mohu věřit. Můžete mi, prosím, poradit? Děkuji, Blažková
Dobrý den, při zadávání příkazu jsem se uklepla a zaslala částku 15000,-Kč omylem do vaší banky místo Rb 5500. Jedná se o účet č. XXX. Můžete mi prosím poradit jak postupovat, abych peníze dostala zpět? U mé banky mi operátorka řekla,že s největší pravděpodobností u vás učet tohoto čísla nebude existovat a peníze se mi vrátí . Děkuji za odpověď. Sýkorová
Dobrý den, chtěla bych synovi založit účet. Syn je student, je mu 18 let, na účet by nechodil žádný pravidelný plat, jen příležitostné peníze, které by vydělal na brigádě. Mohl byste mi, prosím, poradit, kde je nejvýhodnější účet založit? Předem moc děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.