Dobrý den máme s manželem běžný účet u Poštovní spořitelny a platíme celkem dost měsíční poplatky, přitom jsem našla na internetu, že poskytujete účty , na kterých se neplatí za vedení, výběry, odeslaní el. Vše posílám elektronicky.- Děkuji za odpověď Libenská
Dobrý den, včera jsem poukázal platbu na účet číslo XXX/0800, bohužel jsem až nyní zjistil, že jsem zadal chybně kod banky, který má být 0300. Lze prosím platbu vyžádat zpět? Popř. poradíte mi prosím jak postupovat? Předem velice děkuji Palič Jan číslo mého účtu je: XXX tel. XXX
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně zrušení běžného účtu u ČS. Asi před třemi týdny jsem si ho byla zrušit z toho důvodu, že jsem už neměla potvrzení o studiu, a tedy bych musela platit poplatky za vedení účtu, což se při dnešních nabídkách od jiných bank nevyplatí. Sama jsem si převedla všechny peníze na účet nový, slečna na pobočce mi však řekla, že na účtu ještě nemám zaúčtovány všechny poplatky za platby, že mám na účet poslat ještě 100 Kč a vše bude v pořádku. Ještě na pobočce jsem si na účet tu stovku poslala, teď mi však přišel od ČS dopis, že účet byl zrušen, ale že je na něm ještě 350 KČ záporný zůstatek. Kartu, ani internetové bankovnictví jsem ode dne návštěvy pobočky nevyužívala, trvalé příkazy jsem neměla a podle té slečny na pobočce jsem měla účet stále vedený jako studentský, takže poplatky za vedení účtu bych platit neměla. Plánuji si samozřejmě zajít na pobočku zeptat se, o co se jedná, jen by mne zajímalo, jestli jste s něčím podobným už někdy setkal? Děkuji předem za odpověď
Dobrý den pane Jermáři, prosím, jaký je Váš názor na Unicredit Bank, která v posledním období nabízí U Konto bez poplatků (s podmínkou příjmu 12.000,- Kč měsíčně na účet). Vedení účtu , internetbanking, výběry z bankomatů doma i v zahraničí zdarma, s garancí na 10 let. V čem spočívá ta garance? Finanční poradci ji v současné době hodně doporučují, dokonce více než nízkonákladové banky např .Fio Banku, Equa Bank , Air Bank, Zuno, mBank atd. Děkuji za odpověď a Vaši velice záslužnou činnost ve zvýšování finanční gramotnosti a cenné rady v této oblasti. Hezký a příjemný den.
Dobrý den, vybíral jsem v bankomatu Tesco Kolín peněžní částku. Po zadání pinu a částky jsem neobdržel peněžní obnos a bankomat mi vrátil kartu. Po druhém pokusu výběru jsem uspěl. Nevím, jestli mi bylo odečteno i první pokus. Děkuji za info Bankomat GE money bank
Dobrý den.Manželovi se stala hodně nemilá věc.Asi od roku 2010 až do roku 2013 posílal peníze omylem na cizí účet.Zjistili jsme to bohužel až před pár dny.Je možné i takto dlouho žádat o navrácení nebo je to už ztracené :-(.Jednalo se celkově o dost velkou sumu.Děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.