Dobrý den, seniorovi 80+ byl vnucen (zřízen) na poště ČSOB smart banking (internetové bankovnictví). Těmto věcem vůbec nerozumí. Tak vše podepsal. Nevlastní ani mobilní telefon a nechce. Doteď si chodil vybírat důchod z účtu na poštu skoro 20 let. Teď neví co s tím!
Dobrý den, mám otázku - bohužel jsem naletěla podvodníkům a byl mi zneužít běžný účet. Na policii mi poradili založit si nový účet. To jsem udělala a účet mi byl policií zablokován! Předělala jsem si všechny trvalé příkazy na nový účet, ale měla jsem v bance i 2 úvěry, se kterými je problém je převést na nový účet. Prý je to obcházení podmínek. Nerozumím tomu! Můžete mi prosím poradit?
Pokračování dotazu č. 22246: Dobrý den banka tvrdí, že mi účet nemůžou odblokovat, co mám dělat? Tohle mi banka napsala. "Účelem kontroly klienta je objasnit původ peněžních prostředků na Vašem účtu. Jelikož původ prostředků nebyl z Vaší strany doposud věrohodně prokázán, musíme jej ověřit ze strany Banky, což může nějakou dobu trvat." Můžete poradit?
Dobrý den, chtěla bych se informovat, zda je možné mít a používat účet, aniž bych používala internetové bankovnictví. Konkrétně - soused má účet, kam mu chodí důchod. Nyní je v situaci, kdy byla pobočka banky ve městě zrušena, rodinu nemá a pohyb mu činí potíže. S práci na PC si neví rady a internet nemá. Dostal se do situace, že si na účtu již žádnou změnu neprovede (trvalý příkaz), protože není schopen využít internetové bankovnictví a do banky vzdálené 18 km se nedostane. Má nějakou možnost?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.