Pokračování dotazu č. 22246: Dobrý den banka tvrdí, že mi účet nemůžou odblokovat, co mám dělat? Tohle mi banka napsala. "Účelem kontroly klienta je objasnit původ peněžních prostředků na Vašem účtu. Jelikož původ prostředků nebyl z Vaší strany doposud věrohodně prokázán, musíme jej ověřit ze strany Banky, což může nějakou dobu trvat." Můžete poradit?
Dobrý den, chtěla bych se informovat, zda je možné mít a používat účet, aniž bych používala internetové bankovnictví. Konkrétně - soused má účet, kam mu chodí důchod. Nyní je v situaci, kdy byla pobočka banky ve městě zrušena, rodinu nemá a pohyb mu činí potíže. S práci na PC si neví rady a internet nemá. Dostal se do situace, že si na účtu již žádnou změnu neprovede (trvalý příkaz), protože není schopen využít internetové bankovnictví a do banky vzdálené 18 km se nedostane. Má nějakou možnost?
Pokračování dotazu č. 22 209: Dobrý den, tam jde o to, že už máme dědické řízení uzavřené včetně částek z účtů. Dostali jsme papír od notáře s nabytou právní moci a bylo nám řečeno od notáře i právníka, že nic dalšího není třeba. S tímto papírem do banky a měli by vyplatit dědictví.
Dobrý den, potřebuji poradit. Řešíme v rodině vyplacení dědictví. Máme papíry o ukončení dědictví včetně právního nabytí. Ale banka nechce vyplatit peníze. Mají samé výmluvy jako že se musí dostavit všichni dědicové, aby podepsali dohodu a podobně. Přitom papíry o dědictví jsou jasně napsané včetně rozloženi částek na dědice (dva lidi). Přijde mi, že banka chce pouze vše protahovat.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.