Dobrý den, prosím vás, chtěla bych se zeptat, nejdou mi vybrat peníze z účtu. Moje banka je Raiffeisenbank. Zkoušela jsem bankomaty ČS a Raiffeisenbank a v obou případech mi to hlásí, že karta neodpovídá tomuto zařízení. Ale v obchodě mi normálně jde platit. Mám si raději zažádat o novou kartu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pane Jermáři, můžete mi prosím vysvětlit, jak je to s dispozičním účtem? Mám dispoziční právo k účtu mé maminky už 10 let, ale teď už je maminka nemohoucí a příbuzní požadují, abych jim odevzdal účet maminky anebo dispoziční právo. Děkují za odpověď.
Dobrý den, prosím o sdělení, co všechno musím doložit k tomu, abych založil firemní účet nově vzniklé české právnické osoby - s.r.o., jejíchž společníci i jednatelé jsou polské fyzické osoby a jedním ze společníků je polská právnická osoba. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.