Dobry den, banka chce, abych podepsal ramcovou smlouvu o produktech a službach k beznemu uctu, na zakladene noveho systemu tarifu a s tim spojene bankovnictvi v nove aplikaci, ktera podle komentaru v appstore je teprve ve vyvoji. Proc prechazet do noveho systemu, kdyz stary funguje a navic si neoteviram novy ucet? Bezny ucet mam uz temer 20 let, webové bankovnictvi vyuzivam sporadicky a mobilni nevyuzivam. Byl jsem seznamen s nabidkou produktu a sluzeb, ale nebyl mi predlozen vyznam ramcove smlouvy a proc ji podepsat, kdyz se temer nic nemeni, jen chteji nastolit digitalizaci. Ptam se proc mi byla predlozena ramcova smlouva, kdyz jsem spokojen se stavajici smlouvou a vse funguje jak ma. Pokud nepodepisi ramcovou smlouvu, uzavre mi banka bezny ucet? I kdyby tak budiz, podminek uz bylo dosti.
Dobrý den, prosím o informaci k účtu nesvéprávného, ze kterého odchází od 5-7/23 větší částky peněz, o kterých dotyčný nemá ani tušení. Já se mu o vše starám, jelikož se jedná o postiženého. A protože nemá internet a neví jak se vše vyřizuje, řeším to tedy za něj já. Prosím tedy o informaci k platbám, které proběhly od uvedeného měsíce v tomto roce a to cca 4- 5x měsíčně. Kdo je zadal, když to nebyl sám majitel? Nejedná se o malé částky a když se to sečte, jsou to tisíce. Předem děkuji
Pokračování dotazu č. 21883: Dobrý den, chci se optat na poslední věc. Proč já jsem po smrti otce dvou sester, který měl společné jmění manželů s mou mamkou, nedostala nic? Jen oni dvě. Pokud vím, nárok mají i děti nenarozené a malé. Já byla dítě a mamka se vzdala dědictví ve prospěch dětí, což jsem i já. Ale po smrti mé maminky dostaly i oni dědictví. A proč do dědictví šlo i to co mamka dala otci z účtu? Na účtu je jasně psáno, že po smrti mají být peníze tátovy. I jeho důchod co mu chodí na účet a to není jejich otec. Vůbec to nechápu, když je v bance dodatek, že po smrti jsou peníze otce. Proč i tohle zahrnuli do dědictví? Ale zvláštní je, že my po smrti jejich otce nedostali nic a měli společný majetek s mou mámou. Nechápu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.