Dobry den, ziji trvale v Kanade, ale mam v CR stale ucet,ktery pouzivam pokazde kdyz jedu do Ceska na navstevu. Nebo na bankovni prevody. Minuly mesic mi muj telefonni operator zrusil SIM kartu z duvodu nedostatecneho pouzivani. A protoze byl SMS klic propejeny s mym telefonnim cislem, nemam jak delat internetove platby a nemam pristup k internetovemu bankovnictvi. Byli byste mi s timto ochotni pomoci? Dekuji
Dobrý den, vložila jsem do bankomatu peníze, načetl asi třetinovou hodnotu. Transakci jsem zrušila, bankomat vrátil pouze třetinu peněz. Reklamace byla podána telefonicky u provozovatele bankomatu. Po třech dnech připsali zbývající částku na účet a nyní po cca měsíci přišlo zamítnutí reklamace s požadavkem na vracení částky. Jak můžu postupovat dál?
Dobrý den, pokud banka zruší dispoziční právo disponentovi z důvodu úmrtí majitele účtu, je disponent o tom vyrozuměn bankou? Majitel účtu ho vyrozumět nemůže, protože zemřel a disponent není pak po zrušení práva oprávněn žádné informace k účtu po bance požadovat. Existují v této věci závazná pravidla postupu pro banku?
Dobrý den, potřebuji poradit ohledně blokace účtu. Jsem 3 měsíce po doplacené insolvenci a stále mám od roku 2017 zablokovaný účet exekutorem, který nebyl ani u mě přihlášen do insolvence. U exekuce nejsem ani povinný. Je to dluh mé bývalé manželky. Jsme od roku 2017 rozvedeni a od roku 2010 máme rozdělené jmění (SMJ). Zajímalo by mě, jak se stále říká, že po doplacení insolvence je člověk u nás v republice čistý a ten kdo se nepřihlásil tak má smůlu -nebo to jsou jenom plané řeči? Exekutor z Přerova prý musí požádat soud o uvolnění účtu. Vím selským rozumem že to je kravina a nevím co tímto sleduje. Jsem řádný občan a dluhy nebyly moje. Trpím za mojí bývalou ženu a myslím si, když už jsem podstoupil insolvenci, tak snad po 5ti letech bych už mohl žít jako člověk. Děkuji za reakci.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.