Dobrý den, banka Creditas mi nechce zrušit účet z důvodu, že jsem do žádosti o zrušení neuvedla svůj jiný účet, kam po zrušení převést peníze. Účet u Creditas byl nevyužívaný, nejsou tam žádné peníze, je to mrtvý účet. Žádný jiný účet, který do žádosti mohu poskytnout, nemám. Jak mám postupovat? S bankou se domluvit nedá. Mohu například zrušit souhlas se zpracováním údajů? Pomohlo by to k tomu, aby účet zrušili? Děkuji.
Dobrý den, proč všechny banky (např. ČSOB) nyní tak tlačí na zřizování mobilního smart bankovnictví? Patrně kvůli bezpečnostní směrnici EU, sledující zvýšení bezpečnosti on-line bankovnictví, že? A dokonce nutí klienty pořídit si kvůli tomu chytrý mobil - a to i když klient používá IB jen v počítači, musí mít chytrý mobil pro potvrzení přihlášení - již nestačí SMS z hloupého mobilu (např. MONETA). Dotaz - zásadní: může mi banka odmítnout/zrušit účet kvůli tomu, že nechci/nemohu používat chytrý mobil?
Dobry den, chci se optat touto cestou, zda a nebo jak je mozne ukoncit ucet u Moneta Money Bank, kdyz je majitel uctu v Australii. Zda je mozne ucet zrusit i bez jeho navstevy? Myslim tim nekoho z rodinnych prislusniku. Dekuji za Vas cas venovany pro odpoved na muj dotaz.
Dobrý den, umřel mi otec, ležel v kómatu asi rok, naskákali mu na účtu tedy peníze za důchody, které jsem zdědil. Když jsem šel do banky ať mi to vyplatí s úmrtním listem a s papírem o dědictví, tak mi vyplatili ze 160 000 Kč jen 112 000 Kč. V tu chvíli na přepážce jsem byl rád i když jsem věděl, že je to méně. Ale řekl jsem si, že to dovyberu později, protože jsem měl trochu obavy, abych to hned neztratil. Když jsem tam přisel příště že chci ještě zbytek peněz, chovali se nepěkně a řekli mi, že měl otec u nich půjčku, což je nesmysl, protože by to bylo předmětem dědického řízení si myslím. Nechtěli se se mnou moc bavit. Myslím že mě okradli asi o ten rozdíl. V té době jsem byl celkem slabý z toho všeho. Je to asi jedenáct let. Je to vůbec možné? Jak to vidíte? Co dělat?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.