Dobrý den, prosím o odpověď - na jeden předchozí dotaz jste odpovídali, že v případě úmrtí majitele účtu odcházejí z tohoto účtu dál platby z trvalých příkazů, pokud s tím majitel za života nevyslovil nesouhlas. Jak je to v případě, že má senior u jedné banky běžný a spořicí účet, když po úmrtí přestane na ten běžný přicházet důchod a na účtu není pro trvalé platby dostatek financí? Budou v tom případě platby odesílány ze spořicího účtu, nebo neproběhnou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, již 10 let nemáme aktivní účet. Účet byl založen u České pošty, ta to převedla na ČSOB, která nám účtuje 20 Kč každý měsíc za vedení účtu. A proto chceme po domluvě s výborem tento účet zrušit, jsme totiž sportovní klub, který již nefunguje a na dotaz v ČOSB jak to provést nám neporadili.
Dobrý den, banka Creditas mi nechce zrušit účet z důvodu, že jsem do žádosti o zrušení neuvedla svůj jiný účet, kam po zrušení převést peníze. Účet u Creditas byl nevyužívaný, nejsou tam žádné peníze, je to mrtvý účet. Žádný jiný účet, který do žádosti mohu poskytnout, nemám. Jak mám postupovat? S bankou se domluvit nedá. Mohu například zrušit souhlas se zpracováním údajů? Pomohlo by to k tomu, aby účet zrušili? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.