Pokračování dotazu č. 19864: Vážení, děkuji za odpověď. Chápu, že do dne, kdy nabyde právní moci vypořádání dědictví, se banka zachovala správně - hradila SIPO. V případě, že je pouze jeden dědic, je to bez problémů. Ale v momentě, kdy banka vyplatila jednu polovinu pohledávky z titulu zůstatku na běžném účtu, měla druhou polovinu zachovat pro druhého dědice. Banka porušila rozhodnutí okresního soudu a pozůstalí nedostali polovinu zůstatku na BÚ, jak bylo v usnesení okresního soudu v rozhodnutí o dědictví. Navíc lhůty, ve kterých banka vyplatila, byly rozdílné - v jednom případě do 5 dní, ve druhém za 26 dní. Kdyby vyplatila v obou případech ve stejné lhůtě, usnesení soudu by neporušila (SIPO odchází později). Má snad dědic dostat méně z důvodu toho, že narazí na méně schopnou úřednici, které vybavení stejné věci trvá podstatně déle? Může banka porušit rozhodnutí soudu o dědictví? Lhůta 30 dní byla sice dodržena, ale rozhodnutí soudu nikoliv.
Dobrý den, bylo ukončeno dědické řízení. Prostředky na BÚ jsme zdědily dvě, každá jednou polovinou. Jedna předložila rozsudek o ukončení dědického řízení na pobočce o 5 dní dříve a do 5 dní jí byla vyplacena polovina částky na účtu, která tam byla v den výplaty. Druhá předložila rozsudek o dědictví později a byla jí vyplacena částka až po 25 dnech od podání a nižší o 4 tis. Kč než druhé dědičce. Prý bylo odesláno z rušeného účtu SIPO. Zachovala se banka správně?
Dobrý den, potřebuji zplnomocnit jinou osobu, aby vkládala na můj účet peníze v hotovosti. Pravidelně. Za stejných podmínek jako já. Tedy bez poplatků. Má banka, Raiffeisenbank, mi tvrdí, že to není možné. Že musí zpoplatnit mého zmocněnce jako by to byla neznámá třetí osoba.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Pritel má účet a mně na jeho účet přišla výplata. Ale mezitím mu tam skočila exekuce. A mně teď přišel dopis, že mám podat vylučovací žalobu. A já bych se chtěla zeptat, jak by taková vylučovací žaloba měla vypadat a co vše k ní musím dodat a kam ji mám vlastně podat. Předem děkuji za odpověď.
Pokračování dotazu č. 19791: Dobrý den, pane Jermáři, děkuji Vám za odpověď. Toto mi přišlo do emailu: Použijte svůj účet, abyste nemuseli hradit servisní poplatek za neaktivitu. Jaká je výše poplatku? Co když jsem již odhlásil svou kreditní kartu od PayPalu? Budu moci být stíhán za několik roků, když se mi nepodaří PayPal zprovoznit? Děkuji Vám.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.