Dobrý den, mám súdne nariadenie, že som opatrovník mojej mamy vo veciach jmeni. Mama nie je v stave prísť, vybavujem to s uznesením so súdu aj v iných bankách, kde mi dali prístup na základe tohto uznesenia súdneho. Dá sa to takto prist vyriešiť? Ďakujem
Dobrý den, mám dotaz. Firma s.r.o. má činnost od 2013, měla účet v UniCredit Bank, ale zrušila ho z důvodu pozastavení činnosti v době covidu. Teď jsme obnovili činnost firmy a je potřeba založit nový firemní účet. Zkusili jsme už deset bank, ale ani jedna nám nechce založit účet pro naši firmu, důvod neřekli žádný, jen že to prostě tak rozhodla centrála. Firma má činnost vývoj, výrobu, a prodej zbraní. Byl jsem na FÚ, ale tam řekli, že se poprvé setkali s takovým případem a neví jak nám pomoct. Poprosím o radu s tímto problémem. Děkuji.
Dobrý den, s přítelem pracujeme oba ve stejné společnosti a máme jeden společný účet u Monety a přítel je jeho majitelem. Chodí nám tam všechny naše finance. Jeho částečný invalidní důchod, příspěvek na bydlení a výplaty s proplacením pohonných hmot, neboť používáme naše auto jako služební. Tento měsíc je to druhá výplata a mám strženou nepřednostní exekuci ve výši 3 978 Kč. Mohu požádat o chráněny účet? A kolik mi na něm tedy zůstane, když má výplata je stále stejná a to základní mzda 18 460 Kč a nenároková 2 769 Kč, celkem tedy 21 720 Kč? Bude mi stále strháváno těch 3 978 Kč či to lze nějak vyřešit? Děkuji a hezký zbytek dne.
Dobrý den, mám podanou žádost u soudu k insolvenci. U své banky mám účet. Banka mi po dvou dnech podání žádosti obstavila běžný účet, na kterém byla finanční částka k mé potřebě živobytí. Jsem samoživitelka s nezletilým synem. Žádala jsem v bance o vyplacení životního minima a ta mi to zamítla až následující den, že pokud mám insolvenci, nemám nárok z důvodu, že s financemi má nárok manipulovat pouze insolvenční správce. Ale ten nebyl ještě určen, protože neproběhl soud. Co mohu dělat? A na co tedy mám nárok prosím? Děkuji Vám pěkně
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.