Dobry den, nekolik let jsme zili v USA s pritelkyni a detma. Vracime se do CR a pritelkyne s detma leteli napred vse vyridit v CR a ja zde zustal jeste na mesic abych dovyridil vse tady. Mame uspory vetsi nez je mozny limit pro prevoz v hotovosti. Pritelkyne ma ucet v CR, ja ne. Takze cast chci poslat ji na ucet pres TransferWise a zbytek hotove. A moje otazka zni takto. Bylo mi receno, ze pokud prijme vetsi obnos (na mysli jsou statisice) penize muzou zamrazit, pozastavit, nepricist na ucet a podobne z duvodu podezreni prani spinavych penez. Co musi pritelkyne udelat, jak pripravit banku na prijem ze zahranici. Co musi dolozit apod. Bavme se napriklad o 200 000 Kc. Konkretne ma Komercni banku. Popripade nejaky zpusob jak ziskat uspory ktere mam zde a prepravit si je do CR. Dekuji
Dobrý den, dne 11.7. 2019 mi byly zaslaný peníze z Turecka (Istanbul) z banky Ojie microfinance bank. Dle potvrzení byla zaslána SEPA platba. Odesílatel psal, že platba bude na účtu 24-48h. Má účet v EUR a zaslal mi přímo už CZK (dle potvrzení odeslána částka a za ní CZK). Peníze ještě nedorazily. Mohu se zeptat, kdy dojdou z Turecka do ČR na účet u Air Bank? Děkuji
Dobrý den přeji, mohu Vás poprosit jako odborníka o pomoc při platbě pokuty do Rakouska v rámci internetového bankovnictví u České spořitelny? Na složence, kterou jsem nalezla za stěračem byl IBAN, BIC-BKAUATWW, firma Stadt Wien. Příp. pokud víte kolik činí poplatek jsem moc vděčná za info. Předpokládám, že použiji šablonu pro zahraniční platby a mám zatrhávat smluvní kurz ? Ještě nikdy jsem do zahraniční nic neplatila. Děkuji předem za informaci a přeji hezké odpoledne.
Dobrý den, co dělat a jak se dá řešit situace, když já jsem třetí osoba, které mají peníze dojít a první je druhému odeslal 13.6. (z Fio na ČS) a druhému stále nedošly ani dnes? Poslal nám screen, že peníze poslal, ale je tam jen částka a datum nic víc. Oba byli v bance a tomu prvnímu řekli, že na to mají 6 týdnů, jenže mně se to moc nezdá a nemůžu 6 týdnu čekat. Prosím o radu či co dělat. Mockrát děkuji a přeji Vám pěkný den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.