Dobrý den, o víkendu jsem platil kartou on-line do ciziny. Peníze mi byly blokovány. Po čtyřech pracovních dnech se to ještě neodeslalo. A dnes byla ta sama částka stržena z účtu k prodejci. Banka mi řekla, ať si počkám až peníze zmizí z blokace, a pak ať zažádám o vracení. Nejde to udělat nějak jinak pokud jsou peníze ještě v blokaci?
Dobrý den, dne 06.05. 2019 jsem odeslal z účtu v Komerční bance platbu na účet do jiné banky. Platba nedorazila a ani se doposud nevrátila. Může být problém v tom, že jsem uvedl vlastní smyšlený specifický symbol "52019" - a tím možná nasměroval platbu jinam? Děkuji předem za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.