Dobrý den, dne 31.1. jsem provedla online platbu kartou na e-shopu Zalando a žila jsem v domnění, že se platba do pár dnů strhne. Objednávka v pořádku dorazila a více jsem obchod neřešila. V březnu jsem si však všimla, že mám v blokaci na účtě na tuto částku pro Zalando znovu. Informovala jsem se v bance i u obchodníka a bylo mi řečeno, že se někdy platby strhnou až takto později. Dnes 30.4. mám ovšem opět v blokaci zmíněnou částku pro Zalando. Znovu jsem tedy volala do banky, kde mi řekli, že pokud v transakční historii nemám částku od ledna ztrženou, zřejmě se platba stále neprovedla. V historii opravdu částku nemám. Proč si od ledna obchodník částku nestrhl? Každý měsíc mám na účtu dostatek fin. prostředků. Nemůže si platbu strhnout každý měsíc opakovaně a proti mé vůli? Děkuji za odpověď.
Dobry den, prosim o nasledujici informaci. Potrebuji provest platbu eury v ramci Evropy, nikoliv vsak EU. Platbu provedu kartou on-line. Prosim, u ktere banky toto lze provadet s co nejnizsimi poplatky a primo v eurech? Tedy napr. platim 100 Eur a z uctu se mi odecte rovnez 100 Eur? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, chtěla jsem převést ze svého účtu v ČSOB částku na koupi auta. To jsem učinila přímo na pobočce v bance (z důvodu nízkého limitu v internetovém bankovnictví), kde jsem zadala převod na účet prodejci, který má také účet u ČSOB). Transakce byla provedena a odečtena z mého účtu ten samý den (úterý) - dle internetového bankovnictví. Banka garantuje převod dle obchodních podmínek do 24 hodin. Auto jsem si měla vyzvednout nejpozději v pátek, ale protože peníze nedorazily, tak mi auto nevydali. Prodejci byla, ale platba přičtena až po týdnu (úterý následujícího týdne), a to až po doložení mého dokladu o převodu a jejich urgence u banky se náhle peníze prodejci připsaly. Vznikly mi další náklady na zapůjčení jiného vozidla, protože jsem potřebovala odcestovat. Chci se zeptat jakou mohu dostat náhradu za vzniklé komplikace a zda to vůbec pokryje moje vícenáklady. Podala jsem již reklamaci přímo v ČSOB. Děkuji
Dobrý den, 5.4.2019 jsem zadal okamžitou platbu z Air Bank na účet u ČS. Účet patří společnosti Mintos, ale na mém investorkém účtu tyto peníze dosud nejsou. Znamená to, že toto zpoždění je způsobeno společností Mintos, že peníze na výše uvedený účet dorazily ihned 5.4.? Platební údaje jsem kontroloval, jsou v pořádku. Děkuji
Dobry den, potrebuji prevest penize z anglicke banky do Ceske sporitelny a sice prostrednictvim internetoveho bankovnictvi. K tomu je zapotrebi jednak sort code Ceske sporitelny ve formatu XX-XX-XX a take cislo uctu sporitelny v 8mi-mistnem formatu. Vsichni znalci na ktere jsem se obratil se shoduji, ze tyto udaje nejsou treba, ze jsou jen pro mistni potreby v UK. Bohuzel to ale potrebaje. Pokud tato cisla neuvedu, system mne stale vraci a nepusti dale. Prosim vas o laskave sdeleni, kde bych uvedena cisla nasel. Musi to prece nekde byt, snad nejsem sam kdo chce neco prevest do Ceske sporitelny. Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.