Dobrý den, poslal sem peníze el. bankovnictvím na číslo účtu, které má předčíslí, ale já ho nevyplnil. Tak jestli by se mohlo stát, že by existovaly dva bankovní účty se stejným bankovním číslem, ale jeden by měl navíc předčíslí, tudíž by se bral jako druhý/jiný účet (kód banky je 0100). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, posílala jsem převod peněz do ciziny, z KB do Turecka. Bohužel jsem zadala špatně název banky, která má přijmout peníze. Ta banka je ZIRAAT a já zadala ZIRRAT. Prosím, dá se to nějak opravit, aby se peníze dostaly na tu správnou banku a účet? Děkuji.
Dobrý den, 9.1.2019 jsem posílala peníze z KB do zahraničí, konkrétně do Turecka (Istanbul), převod z účtu na účet. Bohužel si to nikdo nevyzvedl. Mohu požádat o vrácení peněz na svůj účet zpět? Co můžu udělat pro to, aby mi peníze poslali zpátky? Děkuji za radu
Dobrý den, při změně výše zdravotního pojištění chce po mě internetové bankovnictví (George) předčíslí, jinak mě nepustí dál. Nevím si rady, jaké předčíslí zadat. Toto se píše: Převádíte peníze na účet vedený v České národní bance. Pokud se jedná o platbu daní, musíte řádně vyplnit i předčíslí účtu. Toto předčíslí je shodné s číselným kódem druhu daně.
Dobry den, budu delší čas na Kubě. Můžu posílat z Kuby peníze do české republiky? A jestli jsou pojištěné ze strany Kuby? Nevím jak to mam udělat, nemam moc důvěru na Kubě v posílání peněz. Ale musím k nám ty peníze poslat. Jak to mám udělat, aby došly v pořádku k nám do České republiky? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.