Dobrý den, odeslala jsem z korunového účtu platbu v EUR na EUR účet dodavatele. Měla jsem však špatné číslo účtu a platba se mi vrátila znovu v Kč a tím mi vznikla celkem značná ztráta, na které vydělala banka. Je možné požadovat po bance, aby vrátila stejnou sumu v Kč, kterou původně odečetla z mého účtu? Děkuji.
Dobrý den, je prosím nějaká možnost, jak proplatit International Money Order z kanadské banky CIBC v amerických dolarech? Syn dostal dárek od kanadské pratety v této papírové podobě (na své jméno). Kdysi to šlo, teď nějak nemohu najít způsob. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dostala jsem složenku z Německa, kde musím uhradit pobyt v nemocnici. Mám údaje jako IBAN a BIC, jenže když chci platit do zahraničí z internetového bankovnictví, nemohu uvést další informace (pouze IBAN, BIC). Mým dotazem tedy je, když pošlu platbu pouze s IBAN a BIC, uvidí německá pojišťovna od koho je platba? Děkuji za pomoc.
Dobrý den, prosím, dne 27.2. 2019 jsem omylem poslal fin. prostředky (1 291 Kč) z mého účtu na účet xxx/3500 s VS 1829553414 namísto kódu banky KB 0100. S dotazem u Vaší banky jsem měl počkat 2-3 dny s tím, že by se peníze které nepatří Vaší bance buď vrátí, když ne, tak abych se obrátil na mojí KB v Mělníku, že ta sama požádá Vaši banku o navrácení, proto Vás prosím zda se na tuto špatnou transakci můžete podívat a věc dát dopořádku, děkuji a přeji hezký den
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.