Dobry den, pred vice nez 2 tydny jsem pres platebni branu chtela zaplatit, poprve to neslo, zaplatila jsem to tedy znovu pres odkaz v emailu, ktery mi prisel z internetoveho obchodu. Pri osobnim vyzvednuti tohoto zbozi po mne chteli zaplatit za zbozi, pry zadnou platbu neobdrzeli. Zjistila jsem ze platba je blokovana na mem uctu, tento internetovy obchod se k ni take nemuze dostat - pry byly problemy s platebni branou a mam pockat az se to spravi. Mela bych zajit spise do banky? Penize totiz nemam ja ani obchodnik. Dekuji
Dobrý den, v nejbližších týdnech očekávám platbu ze zahraničí v USD (IBAN). Odesílatel nabízí buďto poslat celou částku v USD nebo směnu na CZK ovšem s 2,5% poplatkem. Chtěl bych se zeptat, jakou byste doporučili nejvýhodnější možnost převodu? Nebraním se založení nového účtu a/nebo použití jiných služeb. Rád bych nakonec měl peníze v CZK.
Dobry den, prosim Vas mohli byste mi pomoct? Pri zadavani cisla uctu som sa v poslednom cisle pomylila a poslala som peniaze na ini ucet. Da sa to spravit? Som z SR, je to medyinarodný prevod, nechcem vratit peniaze ale previest ich na ini ucet vo vasej banke. Dakujem za odpoved
Dobrý den, provedl jsem platbu z Air Bank trvalým příkazem na účet vedený u České spořitelny. Vlastník účtu (příjemce ) tvrdí, že platba nedorazila, ačkoli mě jako odesílateli Air Bank vystavila potvrzení, že platbu odeslali. Česka spořitelna mi nechce podat info, zda byla platba připsána na účet. Jak zjistím zda platba skutečně byla připsána nebo ne? Co mám dělat? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.