Dobry den, budu delší čas na Kubě. Můžu posílat z Kuby peníze do české republiky? A jestli jsou pojištěné ze strany Kuby? Nevím jak to mam udělat, nemam moc důvěru na Kubě v posílání peněz. Ale musím k nám ty peníze poslat. Jak to mám udělat, aby došly v pořádku k nám do České republiky? Děkuji
Dobrý den, snažím se už asi 14 dní poslat z PayPal účtu peníze na svůj účet u Komerční banky, vůbec se mi nedaří propojit, píše neustále, že je chyba a to mám zkusit později. Myslíte, že by to mohlo být tím, že mám na PayPal příjmení bez diakritiky a účet u banky je registrovaný na příjmení s diakritikou? To stejné je s bankou, když píšu název, tak mám psát Komerční banka nebo Komercni banka? Děkuji.
Dobrý den, dnes jsem provedl platbu pojištění na blbost do České spořitelny č.ú.: 700135002/0800 , napsalo mi to neplatný účet, takže jsem přidal nulu za dvojku a šlo mi to odeslat, jenže jsem později zjistil, že se nuly přidávají před č. účtu. Je možné, že jsem poslal platbu někomu jinému?
Dobrý den, dnes jsem zjistila, že jsem u svojí mzdové účetní zadala chybný kód banky. Mám účet u Fio banky s kódem 2010, ale bohužel jsem jsem zadala váš kód banky 2100. Je možno zjistil, zda k vám tam někde došla moje výplata, nebo takové číslo účtu ani nemáte a peníze se vrátí zpět na firmu? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.