Dobry den, mam dotaz ohledne platby na Slovensko, cca EUR 60 EUR. Firma ma ucet u UniCredit Bank SK. Mohu zadat platbu ze sveho uctu (ucet mam v cz korunach), ktery mam u UniCredit Bank CZ (zadani c.u. firmy na Slovensku, prislusne symboly). Jakym zpusobem provest smenu ceskych korun na EUR, kdyz budu zadavat prikaz? Dekuji.
Dobrý den, potřebuji poslat určitou finanční sumu do Černé Hory. Z údajů kam peníze poslat mám jméno příjemce, město doručení a stát Černá Hora. Příjemce požaduje zaslání peněz přes Western Union. Jakým způsobem to funguje? A budu platit nějaký poplatek z částky např. 50 Euro? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím Vás o radu, omylem jsem posílala na účet do vaší banky od května 2018 částku za mob. ve výši 650 Kč. Zaměnila jsem banku 0600 za vaší 6000. Celou dobu jsem žila v domnění, že peníze zasílám správnému adresátovi. Teprve dnes se mi ozval člověk, kterému měly být peníze zasílány, že od 13.4.2018 mu nebyly na jeho účet platby zaslány. Ihned jsem začala pátrat, kde nastala chyba a z hrůzou jsem zjistila můj omyl. Chtěla jsem se zeptat, zda mohu od vašeho klienta, který má výše uvedený účet dostat peníze zpět. Je to dohromady celkem velké částka a vzhledem k tomu, že jsem důchodkyně mě to celkem zasáhlo dost do rozpočtu, protože jsem musela neodeslané peníze zaplatit správnému příjemci a člověk, kterému peníze nepatří si je sprostě nechal. Děkuji za odpověď, jak mám postupovat, abych své peníze dostala zpět. Přeji krásný den
Dobry den, mam sporici ucet a technicky ucet u UniCredit Bank. Z bankovnictvi mam internetove (online). Potrebuji provest platbu na Slovensko. Mohu platit bud platebni kartou nebo online bank. prevodem prostrednictvim UniCredit banky, kterou firma pouziva. Je mozne se prihlasit na muj ucet mym uzivatelskym cislem (ID) PLUS bezpecnostnim kodem, ktere mam od sve UniCredit Bank (CZ), i kdyz jde o platbu na Slovensko. Po vyberu zpusobu platby, t. j. online bank. prevod a vyberu banky, t.j. Unicredit bank jsem presmerovana na sk.unicreditbanking.net (ne ceska). Dekuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně České pošty a platby do zahraničí. Využila jsem jejich možnost poslat přes Mezinárodní poštovní poukázku platbu do Polska. Na přepážce jsem zaplatila 3 600 Kč a tyto peníze měly přijít na polský účet v PLN. Jelikož jsem podobnou poukázku nikdy nevyplňovala, pomohla mi paní na poště. Nevyžadovala BIC, jen číslo účtu a název banky (Santander bank Polska s.a.). Jenomže už je to 13 pracovních dní a peníze stále nedorazily. Někde jsem se dočetla, že Polsko bez BIC platby vůbec nepřijímá a neprovádí. Je tedy možné, že můj převod ani vůbec neproběhl? Přemýšlím i nad variantou, že v pondělí půjdu reklamovat tuto svoji poukázku. Předem moc děkuji za odpověď.
Dobry den, můžete prosim Vas poradit? Rok a něco zasilam peníze slozenkou na účet. Dnes jsem ale zjistila, ze zadne penize na určené misto nedorazily, protože jsem mela v kazde z nich chybějící jednu číslici nakonci čísla účtu. Jak to mam ted vyřešit? Nikdo se neozval a pošta take nesdělila nic. Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.