Dobrý den, zemřela mi manželka. Má účet u Poštovní spořitelny. Z jejího účtu se platí všechny platby (SIPO, spoření na oba do důchodu, na účet syna, odpady, elektrika, telefony a nevím ještě co všechno). Jak to mám udělat, abych toto platil z mého účtu? Abych se nedostal do problémů. Děkuji
Mam takovy problem. Dne 23.11. jsem zadala jednorazovy prikaz k uhrade z pobocky Ceske sporitelny do turecke banky. Slo o castku 1990 EUR. Dne 27.11.2018 me sporitelna kontaktovala, zda skutecne chci platbu provest. Ze maji podezreni na majitele uctu, ze dela podvody. Ja samozrejme rekla, ze at platbu odeslou. Slo o ucet, ktery mi dala jedna spedicni firma ze zahranici. Bude mi dorucovat zasilku. Dnes jsem se informovala u sve poradkyne. Rekla mi, ze platba odesla a ze uz musi byt v Turecku. Druha strana tvrdi, ze platbu nedostala. Co mam delat? Pripadam si trochu bezradna. Na call centru rikaji, ze penize mi neprevedou do Turecka, ze tam je podvod. Poradkyne rika neco jineho. Mam pocit ze si ze me delaji legraci.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.