Dobrý den, potřebuji převét několik desítek EUR na Slovensko do banky 0200. Účet mám u Fio, Air Bank a Equa bank. Mám jak IBAN, tak volný formát účtu příjemce. Nebo mám číslo účtu do ČR ale potřebuji tam převést v EURech. Co by jste poradili jak to nejlépe provést? Ještě jsem to nikdy přes IB neprováděl tak díky za radu.
Dobrý den, plánuji posílat peníze z CZK účtu vedeného v ČR na EUR účet vedený v zahraničí. Chci, aby byla částka převedena podle kurzu zahraniční banky. Znamená to tedy, že platbu musím zadat v CZK a pokud bych ji zadala v EUR, tak by byla přepočítána podle kurzu mojí české banky? A jedná se i v případě platby CZK-EUR o SEPA platbu? Nemusím počítat s žádnými poplatky navíc? Děkuji
Dobrý den, nejsem klientem vaší banky, ale dnes jsem odeslala z mého bankovního účtu platbu klientce Vaší banky, ale bohužel jsem zadala špatně číslo účtu. Měla tam být ještě předvolba, které jsem si nevšimla. Zkoušela jsem na Vašich stránkách zjistit, zda účet, který jsem zadala existuje a bohužel ano. Můžete mi prosím poradit, jak problém vyřešit? Lze peníze dostat zpět? Děkuji Vašková
Pokračování dotazu č. 5202: Dobrý den, děkuji za odpověď, ale bohužel nesprávná. Pokud si někdo udělá rezervaci, tak mu to hned stahuji a ne blokuji. Jelikož je to nevratná rezervace. Takže to znamená, klient si zablokuje pokoj, já mu částku stáhnu a po ubytování si zajde na banku a řekne, že tam nikdy nebyl a banka mu peníze vrátí, protože jak říká banka, karta tam nebyla osobně a já to stáhl bezdůvodně. Což mi přijde jako nesmysl, když má host rezervaci, tak má se mnou smlouvu a musí jí zaplatit, i kdyby nedorazil. Tak jako když si zablokuji letenku a chci ušetřit, tak zaplatím fix tarif a ten nikdy nazpět nedostanu. Ale banka vrací na požádání.
Dobrý den, chci se zeptat, zda se dá zrušit příkaz k úhradě z KB? Paní mi posílala fotku příkazu, který provedla v neděli a v pondělí ráno peníze ještě nemám na účtě. Tak nevím, jestli jí mám balíček odeslat. Jestli to nejde ještě nějak zpětně zrušit? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.