Dobrý den! Mám dotaz proč nebylo provedeno inkaso ve prospěch UPC ČR? Viz. dole. Všiml jsem si toho až nyní, když mi přišlo elektronicky k zaplacení inkaso na částku za dva měsíce naráz. Bude tato částka tentokrát uhrazena? Díky - Václav Žalud 12.11.2015 (25 dnů) neprovedené inkaso 02 UPC CESKA REPUBLIKA 3983815/0300 0,00 CZK Zpráva pro mě UPC CESKA REPUBLIKA, S.R.O. ZAVISOVA 5 140 00 PRAHA 4 Variabilní symbol 42500881 Datum zaúčtování 12.11.2015 Zpráva pro příjemce (- 357,00) DD:UPC-LISTOPAD-2015 Konstantní symbol 0308 Referenční číslo transakce TBS1341463857
Dobrý den, dne 4.11.2015 jsem odeslala na 2110040141/2070, var. s. : 41429389 platbu 5 000,- Kč místo na 2110040141/2700, var. s. : 41429389 (záměna bank). Je naděje, že se mi mohla platba vrátit zpět na mé konto? Co mám proto podniknout. Děkuji Jiřina Nachtigalová
Dobry den, Omylem jsem poslala na učet vedeny v mBank stejnou častku dvakrat misto jednou. Prosim Vas jaky je posup reklamaci a vraceni penez. učet přijemce 670100-2206291885/6210 častka 2000 kč odesilatel 2084540133 učet v česke spořitelně Děkuji a s pozdravem Oksana Shayhullina
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.