Dobrý den. Poslal jsem omylem peníze na špatný účet. (Česká spořitelna do Česká spořitelna) Chtěl jsem po bance údaje příjemce, ale oni mi napsali: můžeme předat identifikační údaje pouze za předpokladu, že nám doložíte a prokážete svoji chybnou dispozici při zadání platby. Může tak učinit např. doložením faktury, kterou měl uhradit, složenky, smlouvy nebo jiného dokladu, na jehož základě měl provést platbu. Dokud tedy nedoloží určitý doklad, nelze mu identifikační údaje poskytnout. Jak to mám prokázat?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.