Dobry den, prosim vas, posielam z mojho SK učtu do ČR platbu cez IB. Možete mi prosim naopisat, ktore banky a kolko čk strhaju svojim majitelom poplatok za cezhranicnu platbu?Jedna sa o banky s kodmi :0100 ,0300 ,0600 ,0800, 2010, 5500, 6200, 6210 ,6800. Hladala som to na strankach bank. ale marne,nič som sa o cezhraničnej uhrade nedozvedela. Dakujem sp ozdravom Zelkova
Pokračování dotazu č. 2675: Včera jste mi zodpověděli dotaz jak mám poslat 30 € na Slovensko s tím, že bych musela mít zřízený účet. Ten ale nemám a je nesmysl, abych si ho kvůli jedné přeshraniční platbě zaváděla. Na poště mi sdělili, že to mohu poslat složenkou (eurogiro), ale nevím, co mám udělat, aby příjemce dostal celých 30 €. Nevím si rady s těmi kódy úhrady poplatků (our, sha). Mají mi poslat balíček a v ceně 30 € je zahrnuto už i poštovné. Znamená to, že k sumě 30 € mám přidat další peníze za nějaké poplatky, aby jim určitě těch 30 zbylo? Nejsem z toho vůbec moudrá a to ještě nevím, jak zjistím BIC, protože mi ho nesdělili. Prosím o pomoc a předem děkuji.
Dobrý den, odstěhoval jsem se do Itálie, ale nemám zde zatím trvalý příjem a pracuji jako dobrovolník. Běžný účet mám zatím vedený u Mbank a mám vydanou Visa Kartu. Touto kartou mě ale nelze v zahraničí zaplatit. Vždy jde o nějakou z chybových hlášek. V Mbance mi poradili, ať mám raději kreditní kartu. Na Vašem blogu jsem se ale dočetl, že platební terminály nepoznají rozdíl mezi debetní a kreditní kartou, kromě ověřování dostupnosti peněz na účtu. Jak to tedy je? jakou kartou tedy můžu platit v Itálii. Je lepší Mastercard, nebo Visa? kreditní nechci z principu, mám na výběr? Děkuji moc za dpověď.
dobrý den, narazila jsem na takový problém. Nyní bydlím v Austrálii a potřebuji co nejdříve zaplatit kartou vízum, které je přes 100.000, ale bohužel Fio banka má maximalni denní limit sto tisíc. Šlo by tento limit po domluvě na jeden den navýšit. Nemám možnost banku navštívit osobně, jelikož jsem v zahraničí. Moc děkuji
DOBRÝ DEN, OBRACÍM SE NA VÁS S VELIKOU PROSBOU.OMYLEM JSEM POSLAL NA JINÉ ČÍSLO ÚČTU ČÁSTKU, ALE OBA JSOU VAŠIMI KLIENTY. BYLO BY PROSÍM MOŽNÉ INFORMOVAT KLIENTA, ABY NAVRÁTIL TUTO ČÁSTKU NA PATŘIČNÝ ÚČET? ČÁSTKA JE 13 825 KČ, BYLA POSLÁNA ČESKOU POŠTOU 11.3.2016 NA Č. Ú.979170979/0300 A MÁ PATŘIT PŘÍJEMCI S Č.Ú.112170979/0300.DĚKUJI VELICE A PROSÍM KONTAKTUJTE MNE O PRŮBĚHU. S POZDRAVEM SLADKÝ
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.