Dobry den, podarilo se mi vlozit hotovost na prepazce na chybny ucet a zjistil jsem to po mesici, kdy me kontaktoval majitel spravneho uctu ze penize stale neobdrzel. Je nejakym zpusobem mozne ziskat penize zpet od prijemce, ktery je dostal omylem? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, mám dotaz, potřeboval bych odeslat přes internetové bankovnictvní equabank peníze na účet fio banky a při zadání jednorázová platba , se mi objeví 3 ikony vedle sebe. Tak chápu že prostřední je číslo účtu a v ikoně za lomítkem 2010 číslo banky, ale nerozumim tomu prvnímu je to nějake předčíslí??? Popřípadě jaké?? Předem vám moc děkuji za odpověd .
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se něco mění na fungování přeshaničních plateb SEPA od letošního roku? (Ať už únor nebo říjen) Konkrétně chci vědět, jestli se nějak mění pravidla pro účtování poplatků za přeshraniční platby? A když odešlu SEPA platbu v korunách do zahraničí neměla by být účtována stejně jako platba po ČR? Děkuji za odpověď
Pokračování dotazu č. 2611: Omlouvám se za špatné vyložení. Od společnosti Tarsago jsem koupila knihu, jako už po několikáté a vždy jsem platila převodem. Společnost ke konci roku ukončila smlouvu s RBS, já však do této banky poslala 8.1.2016 platbu za knihu. Společnost mě nyní upomíná za neuhrazení částky, i když jsem je o mé platbě informovala. Nemám na tuto banku žádné spojení a společnost Tarságo se mnou komunikuje pouze výhružnými upomínkami. Děkuji
V roce 2014 jsem zaplatila firme McAfee 399 kč bankovní kartou, v tomto roce si sami z mého učtu stahly peníze a to 2399 Kč, jak je možné, že z mého učtu si cizí firma sebere peníze a ani banka mě neupozornila na to, že někdo cízí dá příkaz mé bance a z mého účtu si seberou, použíjí číslo mé karty. Jde o banku GE MONEY bank. Banka mi tvrdí, že když jsem zaplatila kartou a dala firme McAfee svůj email a jméno, tak si mohou peníze vzít a vzali si o dva 2000 Kč víc. Pořád si myslím, že je to muj ůčet a měla bych si rozhodnout komu pošlu peníze. Chtěla jsem na bance, aby mi je vrátili. Napsali mi: Podle společnosti Master Card je tato dokumentace nenapadnutelná a obchodník jednal správně. Děkuji za odpověď Stanislava Kuželová
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.